Chciałem zmienić nazwy i atrybuty klas Zombie w pliku zpa_zombieclasses.ini, po wprowadzeniu zmian zapisałem plik i zmieniłem mape. Po zmianie mapy ten plik się nadpisał (te same klasy na końcu plik) i wszystkie atrybuty były takie jak na początku.
Zmieniałem tylko te pola:
[Classic Zombie] NAME = Klasyczny Zombie INFO = =Zbalansowany= MODELS = zombie_source CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl HEALTH = 5100 SPEED = 250 GRAVITY = 1.00 KNOCKBACK = 1.00
Tak wygląda część pliku *.ini po mojej zmianie (oczywiście zmieniłem nazwy/opisy itd. we wszystkich klasach z tego pliku).
Ile razy bym tego podmienionego pliku na serwer nie wysłał cały czas plik się nadpisuje i wszystko jest jak na początku.
Jak mogę zmienić atrybuty klas bez kodów *.sma ? (To samo z itemami, nie mam wszystkich kodów pluginów tylko pliki *.amxx a jest tego tyle że nie da rady pobrać od nowa pluginy i edytować)
Dodam że gdy wrzucałem podmienione pliki *.ini na localu/new game to wszystkie zmiany się zapisały a na serwerze publicznym już nie.
Użytkownik csMaster edytował ten post 03.09.2017 16:05