Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Konfiguracja klas Zombie


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:542
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 03.09.2017 15:59

Chciałem zmienić nazwy i atrybuty klas Zombie w pliku zpa_zombieclasses.ini, po wprowadzeniu zmian zapisałem plik i zmieniłem mape. Po zmianie mapy ten plik się nadpisał (te same klasy na końcu plik) i wszystkie atrybuty były takie jak na początku.

Zmieniałem tylko te pola:

[Classic Zombie]
NAME = Klasyczny Zombie
INFO = =Zbalansowany=
MODELS = zombie_source
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 5100
SPEED = 250
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 1.00

Tak wygląda część pliku *.ini po mojej zmianie (oczywiście zmieniłem nazwy/opisy itd. we wszystkich klasach z tego pliku).

Ile razy bym tego podmienionego pliku na serwer nie wysłał cały czas plik się nadpisuje i wszystko jest jak na początku.

Jak mogę zmienić atrybuty klas bez kodów *.sma ? (To samo z itemami, nie mam wszystkich kodów pluginów tylko pliki *.amxx a jest tego tyle że nie da rady pobrać od nowa pluginy i edytować)

Dodam że gdy wrzucałem podmienione pliki *.ini na localu/new game to wszystkie zmiany się zapisały a na serwerze publicznym już nie.


Użytkownik csMaster edytował ten post 03.09.2017 16:05

  • +
  • -
  • 0

#2 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 049
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 03.09.2017 18:12

Z tego co wiem, to zp 4.3+ działa na zasadzie takiej, że co zmianę mapy ładuje pliki od nowa, a plik wymieniony wyżej jest nadpisywany informacjami z pluginów, które rejestrują klasę zombie. Jednym słowem: zmień wszystko w *.sma.


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#3 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:542
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 03.09.2017 18:15

Tyle że ja nie mam kodów *.sma a klasy które mam już od dawna nie istnieją bo mam paczkę stworzoną już kilka lat temu w Hiszpanii i muszę ją jeszcze przetłumaczyć ...

Mam Zombie Plague Advance 2.0. Da się jakoś bez tych kodów te klasy pozmieniać ? Kod *.sma silnika zombie mam, może da się go jakoś edytować żeby z tego pliku te klasy wczytywał ?


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych