Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przechylanie ekranu gracza


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 22.08.2017 09:02

Probowal juz ktos zabawy z przechylaniem ekranu gracza na boki wraz z jego modelem postaci? Jezeli ma ktos jakis pomysl jak cos takiego zrobic to zapraszam do dyskusji. Jedyny sposob jaki przychodzi mi do glowy to tworzenie enta, ustawianie kamery z jego oczu i obrabianie go lecz takie zastosowanie nie jest zbyt komfortowe, inne pomysly?

 

Interesuje mnie rowniez przeniesienie enta np w bok, wzgledem jego ustawien angle, kod powinien sprawdzac przed wykonaniem czy stoi tam np sciana, jak tak to ograniczac przesuniecie o iles tam stopni, tak by nie blokowac w teksturach. Moge liczyc na jakis gotowy stock?


  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#2 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 051
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 22.08.2017 18:57

Może coś z viewangle?

static Float:fViewAngle[3];
for(new i; i < 3; i++)
{
	fViewAngle[i] = random_float(-5.0, 5.0);
}
set_pev(id, pev_viewangle, fViewAngle);

  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#3 KaaMil

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:35
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Dalekoo! :)
Offline

Napisano 22.08.2017 20:59

if(vecPunchAngles[id][1] < 180.0) {
			vecPunchAngles[id][1] += 2.0;
			vecPunchAngles[id][0] = vecPunchAngles[id][1] * 2.0;
		}
		else vecPunchAngles[id][0] = 0.0;

		set_pev(id, pev_punchangle, vecPunchAngles[id]);

?


  • +
  • -
  • 0

#4 Linux'

    Pan Pomocny

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 23.08.2017 09:13

Zmiana widzenia kata gracza nie daje efektu przechylania ekranu. Przeprowadzilem juz dosc sporo testow, by stwierdzic ze nie uzyskam efektu o jaki mi chodzilo. Mysle, ze bardziej interesuje mnie druga czesc tematu badz ew mozliwosc zmiany angle modelu gracza choc prawde mowiac i to wydaje sie byc nie mozliwe bez tworzenia alternatywnego modelu. Tak wiec i ten efekt chyba najlepiej bedzie uzyskac specjalna animacja modelu.


  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych