Witam. Jak zrobić żeby było TT był nieśmiertelny a CT naciska klawiszem E do celu gracza TT potem TT wybrał kolor i TT nie był nieśmiertelny czyli wyłączenie jednego gracza TT nieśmiertelności.. Tylko dla wszystkich graczy. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
public showColorMenu(id) { new menu = menu_create("\yZostales znaleziony! Wybierz nastepny kolor latarki!^nMasz\w 5\y sekund", "Handel_Kolor"); menu_additem(menu, "Czerwony"); menu_additem(menu, "Zielony"); menu_additem(menu, "Niebieski"); menu_additem(menu, "Pomaranczowy"); menu_additem(menu, "Aqua"); menu_additem(menu, "Zolty"); menu_additem(menu, "Rozowy"); menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_NEVER); menu_display(id, menu); } public Handel_Kolor(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT || get_user_team(id) != 1 || !is_user_alive(id)) return; new szColor[32], szName[32], acces, callback, data[2]; get_user_name(id, szName, 31); menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, 1, szColor, 31, callback); set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, g_FlashlightColors[item][0], g_FlashlightColors[item][1], g_FlashlightColors[item][2], kRenderNormal, 1); ColorChat(0, TEAM_COLOR, "^x04[Chowany]^x03 %s^x01 wybral kolor^x03 %s", szName, szColor); SprwaczCzyOstatni(); }
public fwCmdStart(id, uc) { if(!is_user_alive(id) || get_user_team(id) != 2) return FMRES_HANDLED; if(get_uc(uc, UC_Buttons) & IN_USE && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_USE)) { new id2, body; get_user_aiming(id, id2, body); if(is_user_connected(id2) && is_user_alive(id2) && get_user_team(id2) == 1) { if(!g_ChoosenColor[id2]) { new szName[2][32]; get_user_name(id, szName[0], 31); get_user_name(id2, szName[1], 31); client_cmd(id, "spk fvox/blip"); client_cmd(id2, "spk fvox/blip"); showColorMenu(id2); set_user_rendering(id2, kRenderFxPulseFastWide, 0, 0, 0, kRenderTransAdd, 128); ColorChat(0, TEAM_COLOR, "^x04[Chowany]^x03 %s^x01 znalazl^x03 %s^x01 !", szName[0], szName[1]); g_ChoosenColor[id2] = true; } else { ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[Chowany]^x03 Ten gracz juz wybral kolor!"); } } } if(get_uc(uc, UC_Impulse) == 100) { g_FlashColor[id] = random(sizeof(g_FlashlightColors)); g_HasFlashOn[id] = !g_HasFlashOn[id]; set_uc(uc, UC_Impulse, 0); return FMRES_HANDLED; } return FMRES_IGNORED; }