Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

TT wybrał kolor i wyłączenie nieśmiertelności


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 scg mieszko

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.08.2017 12:37

Witam. Jak zrobić żeby było TT był nieśmiertelny a CT naciska klawiszem E do celu gracza TT potem TT wybrał kolor i TT nie był nieśmiertelny czyli wyłączenie jednego gracza TT nieśmiertelności.. Tylko dla wszystkich graczy. Proszę o pomoc. Pozdrawiam :)

public showColorMenu(id)
{
	new menu = menu_create("\yZostales znaleziony! Wybierz nastepny kolor latarki!^nMasz\w 5\y sekund", "Handel_Kolor");

	menu_additem(menu, "Czerwony");
	menu_additem(menu, "Zielony");
	menu_additem(menu, "Niebieski");
	menu_additem(menu, "Pomaranczowy");
	menu_additem(menu, "Aqua");
	menu_additem(menu, "Zolty");
	menu_additem(menu, "Rozowy");

	menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_NEVER);
	menu_display(id, menu);
}

public Handel_Kolor(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT || get_user_team(id) != 1 || !is_user_alive(id))
		return;
	
	new szColor[32], szName[32], acces, callback, data[2];
	get_user_name(id, szName, 31);
	menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, 1, szColor, 31, callback);

	set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, g_FlashlightColors[item][0], g_FlashlightColors[item][1], g_FlashlightColors[item][2], kRenderNormal, 1);
	ColorChat(0, TEAM_COLOR, "^x04[Chowany]^x03 %s^x01 wybral kolor^x03 %s", szName, szColor);
	
	SprwaczCzyOstatni();
}
public fwCmdStart(id, uc)
{
	if(!is_user_alive(id) || get_user_team(id) != 2) 
		return FMRES_HANDLED;
		
	if(get_uc(uc, UC_Buttons) & IN_USE && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_USE))
	{
		new id2, body;
		get_user_aiming(id, id2, body);
		
		if(is_user_connected(id2) && is_user_alive(id2) && get_user_team(id2) == 1)
		{
			if(!g_ChoosenColor[id2])
			{
				new szName[2][32];
				get_user_name(id, szName[0], 31);
				get_user_name(id2, szName[1], 31);
				
				client_cmd(id, "spk fvox/blip");
				client_cmd(id2, "spk fvox/blip");
				showColorMenu(id2);
		
				set_user_rendering(id2, kRenderFxPulseFastWide, 0, 0, 0, kRenderTransAdd, 128);
				ColorChat(0, TEAM_COLOR, "^x04[Chowany]^x03 %s^x01 znalazl^x03 %s^x01 !", szName[0], szName[1]);
				g_ChoosenColor[id2] = true;
			}
			else
			{
				ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[Chowany]^x03 Ten gracz juz wybral kolor!");
			}
		}
	}
	if(get_uc(uc, UC_Impulse) == 100)
	{
		g_FlashColor[id] = random(sizeof(g_FlashlightColors));
		g_HasFlashOn[id] = !g_HasFlashOn[id];
		
		set_uc(uc, UC_Impulse, 0);
		return FMRES_HANDLED;
	}
	return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 scg mieszko

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.08.2017 17:30

Up! Pomocy!


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych