Witam. Jak zrobić żeby było TT był nieśmiertelny a CT naciska klawiszem E do celu gracza TT potem TT wybrał kolor i TT nie był nieśmiertelny czyli wyłączenie jednego gracza TT nieśmiertelności.. Tylko dla wszystkich graczy. Proszę o pomoc. Pozdrawiam ![]()
public showColorMenu(id)
{
new menu = menu_create("\yZostales znaleziony! Wybierz nastepny kolor latarki!^nMasz\w 5\y sekund", "Handel_Kolor");
menu_additem(menu, "Czerwony");
menu_additem(menu, "Zielony");
menu_additem(menu, "Niebieski");
menu_additem(menu, "Pomaranczowy");
menu_additem(menu, "Aqua");
menu_additem(menu, "Zolty");
menu_additem(menu, "Rozowy");
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_NEVER);
menu_display(id, menu);
}
public Handel_Kolor(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT || get_user_team(id) != 1 || !is_user_alive(id))
return;
new szColor[32], szName[32], acces, callback, data[2];
get_user_name(id, szName, 31);
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, 1, szColor, 31, callback);
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, g_FlashlightColors[item][0], g_FlashlightColors[item][1], g_FlashlightColors[item][2], kRenderNormal, 1);
ColorChat(0, TEAM_COLOR, "^x04[Chowany]^x03 %s^x01 wybral kolor^x03 %s", szName, szColor);
SprwaczCzyOstatni();
}
public fwCmdStart(id, uc)
{
if(!is_user_alive(id) || get_user_team(id) != 2)
return FMRES_HANDLED;
if(get_uc(uc, UC_Buttons) & IN_USE && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_USE))
{
new id2, body;
get_user_aiming(id, id2, body);
if(is_user_connected(id2) && is_user_alive(id2) && get_user_team(id2) == 1)
{
if(!g_ChoosenColor[id2])
{
new szName[2][32];
get_user_name(id, szName[0], 31);
get_user_name(id2, szName[1], 31);
client_cmd(id, "spk fvox/blip");
client_cmd(id2, "spk fvox/blip");
showColorMenu(id2);
set_user_rendering(id2, kRenderFxPulseFastWide, 0, 0, 0, kRenderTransAdd, 128);
ColorChat(0, TEAM_COLOR, "^x04[Chowany]^x03 %s^x01 znalazl^x03 %s^x01 !", szName[0], szName[1]);
g_ChoosenColor[id2] = true;
}
else
{
ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[Chowany]^x03 Ten gracz juz wybral kolor!");
}
}
}
if(get_uc(uc, UC_Impulse) == 100)
{
g_FlashColor[id] = random(sizeof(g_FlashlightColors));
g_HasFlashOn[id] = !g_HasFlashOn[id];
set_uc(uc, UC_Impulse, 0);
return FMRES_HANDLED;
}
return FMRES_IGNORED;
}


Dodatki SourceMod












