Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ustawił ktoś by mi cvary dla vipa ?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jarek XDD

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:43
  • Imię:Jarek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 15.08.2017 11:52

Siemka mam pytanie czy ktoś ogarnia i ustawił by mi cvary dla vipa. Używałem Generatora vipa z amxx pobralem .txt .amxx i .sma wszystko ladnie dodane ale nie mam cvarów ktoś pomoże w dodaniu ? 

 

 

 

 

 

#include 
#include
#include
#include
#include
#include
#include
#include

#define DMG_HE (1<<24)
#define IsPlayer(%1) (1<=%1<=maxPlayers)
#define g_Buffer 1536

forward amxbans_admin_connect(id);

new Array:g_Array, CsArmorType:armortype, bool:g_Vip[33], gRound=0, g_Hudmsg,
ioid, maxPlayers, menu, menu_callback_handler, weapon_id;

new const clips[]={0, 13, -0, 10, 1, 7, 0, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20, 10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, 0, 50};
new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"};
new const g_Prefix[] = "Vip Chat";

public plugin_init(){
register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "takeDamage", 0);
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
g_Array=ArrayCreate(64,32);
for(new i;i register_clcmd(g_Langcmd[i], "ShowVips");
}
register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
register_clcmd("say_team", "VipChat");
g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End");
}
public client_authorized(id){
if(get_user_flags(id) & 524288){
client_authorized_vip(id);
}
}
public client_authorized_vip(id){
g_Vip[id]=true;
new g_Name[64];
get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));

new g_Size = ArraySize(g_Array);
new szName[64];

for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName));

if(equal(g_Name, szName)){
return 0;
}
}
ArrayPushString(g_Array,g_Name);
set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "Vip %s wbija na serwer !",g_Name);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnect(id){
if(g_Vip[id]){
client_disconnect_vip(id);
}
}
public client_disconnect_vip(id){
g_Vip[id]=false;
new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));

new g_Size = ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];

for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));

if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
public SpawnedEventPre(id){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
SpawnedEventPreVip(id);
}
}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
set_user_footsteps(id,1);
cs_set_user_armor(id, min(cs_get_user_armor(id,armortype)+100, 300), CS_ARMOR_VESTHELM);
new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
++henum;
new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
give_item(id, "weapon_flashbang");
++fbnum;
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
++sgnum;
recharge(id);
show_vip_menu(id);
if(gRound>=1){
if(gRound<=43){
set_user_health(id, get_user_health(id)+10);
}
if(gRound<=35){
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 14);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 77);
}
}
if(gRound>=2){
cs_set_user_money(id, min(cs_get_user_money(id)+1000, 16000), 1);
}
if(get_user_team(id)==2){
give_item(id, "item_thighpack");
}
}
public event_new_round(){
++gRound;
}
public GameCommencing(){
gRound=0;
}
public menu_5_handler(id){
if(get_pdata_cbase(id, 368)==-1){
give_item(id, "weapon_galil");
give_item(id, "ammo_556nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_galil", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 35);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALI, 90);
}
}
public menu_4_handler(id){
if(get_pdata_cbase(id, 368)==-1){
give_item(id, "weapon_famas");
give_item(id, "ammo_556nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_famas", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 25);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90);
}
}
public menu_2_handler(id){
if(get_pdata_cbase(id, 368)==-1){
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "ammo_762nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
}
}
public menu_1_handler(id){
if(get_pdata_cbase(id, 368)==-1){
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "ammo_556nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
}
}
public menu_3_handler(id){
if(get_pdata_cbase(id, 368)==-1){
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "ammo_338magnum");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 10);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
}
}
public recharge(id){
new wid=get_user_weapon(id);
if(wid){
new weaponname[32], weid;
get_weaponname(wid, weaponname, 31);
weid=find_ent_by_owner(-1, weaponname, id);
if(weid){
cs_set_weapon_ammo(weid, clips[wid]);
}
}
}
public plugin_cfg(){
maxPlayers=get_maxplayers();
}
public takeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
if(((IsPlayer(idattacker) && is_user_connected(idattacker) && g_Vip[idattacker] && (ioid=idattacker)) ||
(ioid=pev(idinflictor, pev_owner) && IsPlayer(ioid) && is_user_connected(ioid) && g_Vip[ioid]))){
if(damagebits & DMG_BULLET){
if(get_user_weapon(ioid)==CSW_DEAGLE){
damage*=(100+10)/100;
}
}
}
}
public DeathMsg(){
new killer=read_data(1);
new victim=read_data(2);

if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
}
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
set_user_health(kid, min(get_user_health(kid)+(hs?10:5),200));
cs_set_user_money(kid, cs_get_user_money(kid)+(hs?500:300));
recharge(kid);
}
public show_vip_menu(id){
menu=menu_create("\rMenu VIPa","menu_handler");
menu_callback_handler=menu_makecallback("menu_callback");
new bool:active=false, num=-1;
menu_additem(menu,"\wM4A1 + deagle ","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
menu_additem(menu,"\wAK47 + deagle","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
menu_additem(menu,"\wAWP + deagle","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
menu_additem(menu,"\wFAMAS + deagle","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
menu_additem(menu,"\wGAIL + deagle","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
if(active){
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
menu_setprop(menu,MPROP_TITLE,"\yMenu Vipa");
menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r");
menu_display(id, menu);
} else {
menu_destroy(menu);
}
}
public menu_callback(id, menu, item){
if(is_user_alive(id)){
if(item==0){
return ITEM_ENABLED;
}
if(item==1){
return ITEM_ENABLED;
}
if(item==2){
return ITEM_ENABLED;
}
if(item==3){
return ITEM_ENABLED;
}
if(item==4){
return ITEM_ENABLED;
}
}
return ITEM_DISABLED;
}
public menu_handler(id, menu, item){
if(is_user_alive(id)){
if(item==0){
menu_1_handler(id);
}
if(item==1){
menu_2_handler(id);
}
if(item==2){
menu_3_handler(id);
}
if(item==3){
menu_4_handler(id);
}
if(item==4){
menu_5_handler(id);
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public ShowVips(id){
ShowVipsMotd(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ShowVipsMotd(id){
new Data[g_Buffer],Len,g_Name[64];

Len = formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "
");
Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "

");
Len += formatex(Data[Len], g_Buffer- Len, "");

new g_Size=ArraySize(g_Array);

for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));

Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "");
Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "", i + 1);
Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "", g_Name);
Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "");
}
Len += formatex(Data[Len],g_Buffer - Len,"");

show_motd(id, Data, "Vipy Online");
}
public client_infochanged(id){
if(g_Vip[id]){
new szName[64];
get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));

new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));

if(!equal(szName,Name)){
ArrayPushString(g_Array,szName);

new g_Size=ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));

if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
}
}
public plugin_end(){
ArrayDestroy(g_Array);
}
public ShowMotd(id){
show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public VipChat(id){
if(g_Vip[id]){
new g_Msg[256],
g_Text[256];

read_args(g_Msg,charsmax(g_Msg));
remove_quotes(g_Msg);

if(g_Msg[0] == '*' && g_Msg[1]){
new g_Name[64];
get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));

formatex(g_Text,charsmax(g_Text),"^x01(%s) ^x03%s : ^x04%s",g_Prefix, g_Name, g_Msg[1]);

for(new i=1;i<33;i++){
if(is_user_connected(i) && g_Vip[i])
ColorChat(i, GREEN, "%s", g_Text);
}
return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public bomb_planted(id){
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 300);
}
}
public bomb_defused(id){
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 300);
}
}
public RoundEnd(){
for(new i = 1; i <= maxPlayers; i++){
if(is_user_alive(i) && g_Vip[i]){
cs_set_user_money(i,cs_get_user_money(i) + 500);
}
}
}
public amxbans_admin_connect(id){
client_authorized(id);
}
# Nick %d %s

 

 

 

Vip.txt 

 

<head>
<style type="text/css">
body{
background-color: #000000;
font-family:Verdana,Tahoma;
color: #FFFFFF;
}
</style>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf8">
</head>
<body>
<ul><font size="2" color="#E0A518"><b>Vip posiada :</b></font><br><br>
<li type="square"><font size="1">
Ciche chodzenie<br>
10 HP co rundę<br>
100 AP co rundę<br>
1000$ co rundę<br>
1 HE co rundę<br>
2 FB co rundę<br>
1 SG co rundę<br>
dEagle z 14 nabojami i 77 w magazynku<br>
Defuse Kit<br>
Pełen magazynek<br>
Zwiększone obrażenia z wybranych broni<br>
Dodatkowe życie za zabójstwo ( 10 - HS | 5 - Normalne )<br>
Dodatkowa kasa za zabójstwo ( 500 - HS | 300 - Normalne )<br>
Amunicja za zabójstwo<br>
Menu z wyborem broni<br>
VIP widoczny ba liście /vips<br>
Posiada prywatny chat<br>
Dostaje kasę za podłożenie bomby<br>
Dostaje kasę za rozbrojenie bomby<br>
Przywitanie gdy wchodzi na serwer<br>
Dostaje kasę za przeżycie rundy<br>
Cena vipa: 11.07.
</font></li></ul>
 
 
</body>

 


  • +
  • -
  • 0

#2 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 123
Super Hero

  • Postów:2 075
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 15.08.2017 21:58

Ale jakich cvarów? O ile się orientuję, to generator nie wrzuca w kodzik żadnych cvarów. To co sobie wygenerujesz, to będziesz miał, ciesz się z tego, bo pare lat w tył nikt by Ci tego za darmo nie zrobił :)


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#3 Jarek XDD

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:43
  • Imię:Jarek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 17.08.2017 14:45

tylko ze jak przerzucam wszystkie pliki tam gdzie powinny byc to nie dziala mi vip nawet komendy 

 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych