Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zanikanie kliknięć LPM


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 110
Super Hero

  • Postów:2 066
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 08.08.2017 15:51

Mam myszkę steelseries rival 100, dzisiaj wróciła do mnie razem z wiadomością od sprzedającego, że "wada nie została wykryta" (po wcześniejszej wysyłce i ponad miesiącu oczekiwań na wiadomość zwrotną). Problem jest taki, że gdy gram dla przykładu w 1.6, to każde (a przynajmniej nie zauważam) kliknięcie jest "zaliczane" i "wyłapywane". Natomiast klikając coś w systemie, bez znaczenia czy total commander, chrome, czy aplikacja otwarta w okienku - ten sam rezultat. Klikam, a samo kliknięcie się nie pojawia na ekranie. Dzieje się to randomowo, nie widziałem żadnego "patternu" zanikania kliknięć.

 

Zmieniłem myszkę na starą - działała normalnie. Zmieniłem komputer, do którego podłączam rival'a - to samo.


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#2 tytusek

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 08.08.2017 20:15

chyba zostaje wysłanie bezpośrednio do producenta 


  • +
  • -
  • 0

#3 Robiin

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 110
Super Hero

  • Postów:2 066
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 08.08.2017 20:36

chyba zostaje wysłanie bezpośrednio do producenta 

 

Paczka poszła Ja > eMAG > Producent > eMAG > Ja

 

Myszka przeszła przez producenta i od nich stwierdzili to:

http://www65.zippysh...OlS0I/file.html


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#4 Master Yoga

    Support Team | Mocarz

  • Support Team

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:275
  • Lokalizacja:Magistrala Adresowa
Offline

Napisano 08.08.2017 22:03

Nie znam się jakoś specjalnie na sprzęcie, ale skoro mówisz, że podczas gry nie odczuwasz tego problemu to raczej nie jest to uszkodzenie mechaniczne.

Może spróbuj wyłączyć oszczędzanie energii na portach (usb).


  • +
  • -
  • 0

HTML ★ CSS ★ JAVASCRIPT ★ AJAX ★ JQUERY ★ PHP ★ C++ ★ PAWN ★ SQL ★ Objective-C++


MKW0tb8.pngMKW0tb8.pngMKW0tb8.png


#5 NEQU#

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:363
  • GG:
Offline

Napisano 09.08.2017 10:47

Na starym sprzęcie miałem podobny problem, tyle że z rival 300. Spróbuj zmienić wartość polling rate na mniejszą.


Użytkownik NEQU# edytował ten post 09.08.2017 10:49

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych