Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z perkiem - tajemnica złodzieja

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Vakos

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:266
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Opolskie
Offline

Napisano 05.08.2017 14:18

Przerobiłem klasę na perk. Niestety perk nie działa.
Jakieś sugestie?
SMA:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <ColorChat>


new const nazwa[] = "Tajemnica Zlodzieja";
new const opis[] = "Ma 1/2 szansy na zabranie perku swojemu przeciwnikowi";

new ma_perk[33];
new ofiara[33], perk_ofiary[33], wartosc_perku_ofiary[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.1", "");
cod_register_perk(nazwa, opis);

register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
}

public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);

if(!is_user_connected(killer))
return;

if(!ma_perk[killer])
return;

if(random(2))
return;

if(!(perk_ofiary[killer] = cod_get_user_perk(victim, wartosc_perku_ofiary[killer])))
return;

ofiara[killer] = victim;

Zapytaj(killer);
}

public Zapytaj(id)
{
new tytul[55];
new nazwa_perku[33];
cod_get_perk_name(perk_ofiary[id], nazwa_perku, 32);
format(tytul, 54, "Chcesz podjebac perk %s ?", nazwa_perku);
new menu = menu_create(tytul, "Zapytaj_Handle");
menu_additem(menu, "Ja bym nie bral ?");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Cos mi tu smierdzi. Nie.");
menu_display(id, menu);
}

public Zapytaj_Handle(id, menu, item)
{
if(item)
return;

if(cod_get_user_perk(ofiara[id]) != perk_ofiary[id])
return;

new nick_zlodzieja[33];
get_user_name(id, nick_zlodzieja, 32);
ColorChat(ofiara[id], RED, "[ZLODZIEJE] %s. podjebal Ci perk ! :( [ZLODZIEJE] ", nick_zlodzieja);
cod_set_user_perk(ofiara[id], 0);
cod_set_user_perk(id, perk_ofiary[id], wartosc_perku_ofiary[id]);
}


Użytkownik Vakos edytował ten post 05.08.2017 14:21

  • +
  • -
  • 0

#2 xBredeK

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:196
  • Imię:Bredek
  • Lokalizacja:Bredkowo
Offline

Napisano 05.08.2017 14:59

Hm... Jakieś błędy podczas kompilacji ? Logi ?


  • +
  • -
  • 0

#3 Vakos

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:266
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Opolskie
Offline

Napisano 05.08.2017 15:10

Żadnych błędów, errorów


  • +
  • -
  • 0

#4 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 05.08.2017 15:14

cod_class_enabled i cod_class_disabled zamien na cod_perk_enabled i cod_perk_disabled


  • +
  • -
  • 1

#5 Vakos

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:266
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Opolskie
Offline

Napisano 05.08.2017 16:23

No tak, głupi błąd


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych