Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Podstawowe bronie klasy

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 GFX12

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 02.08.2017 19:43

Witam, usunąłem w silniku cod mod dodawanie podstawowych broni(USP/GLOCK)

new bronie_druzyny[] = {0, 0, 0},
bronie_dozwolone = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_C4;

Ale potrzebuje dodać jednej klasie właśnie podstawowe bronie, Ct - USP, TT - GLOCK. Próbowałem w taki sposób: 

(0, 1<<CSW_GLOCK18, 1<<CSW_USP) | inna bron

nie działa.

 

Jak w takim razie to zrobić?


Użytkownik GFX12 edytował ten post 02.08.2017 19:43

  • +
  • -
  • 0

#2 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 02.08.2017 22:47

jezeli nie korzystasz z zmiennej bronie_druzyny to calkowicie mozesz ja usunac, druga sprawa to to ze nieprawidlowo ustawiasz sumy bitowe. Sprobuj 1<<0. Bronie druzynowe dodasz edytujac bezposrednio klase.


  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#3 GFX12

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 03.08.2017 00:41

Nie bardzo rozumiem, więc może w skrócie objaśnię co chce zrobić. Wyłączyłem w cod mod dodawanie na start pistoletów (usp/glock), jednak chcę aby jedna klasa je miała. Nie ogarniam tego za bardzo więc będę wdzięczny za gotowy kod który trzeba dodać do klasy.


  • +
  • -
  • 0

#4 tytusek

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 03.08.2017 02:01

Nie bardzo rozumiem, więc może w skrócie objaśnię co chce zrobić. Wyłączyłem w cod mod dodawanie na start pistoletów (usp/glock), jednak chcę aby jedna klasa je miała. Nie ogarniam tego za bardzo więc będę wdzięczny za gotowy kod który trzeba dodać do klasy.

Już prawie wszystko zrobiłeś teraz najłatwiejsze masz czyli dodać w pliku źródłowym twojej klasy pistolety


  • +
  • -
  • 0

#5 GFX12

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 03.08.2017 15:32

 

Już prawie wszystko zrobiłeś teraz najłatwiejsze masz czyli dodać w pliku źródłowym twojej klasy pistolety

 

 

Ja to wszystko rozumiem. Tylko co konkretnie mam dodać do sma klasy, aby gracz w ct dostawał usp, a w tt glocka? Bardziej nie umiem tego wyjaśnić....


  • +
  • -
  • 0

#6 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 03.08.2017 15:41

Możesz przez ifa sprawdzić jaka gracz ma drużynę i wtedy dać mu odpowiednią broń.

 

if(get_user_team(id) == 1) Terrorysta

{

cod_give_weapon(id, CSW_GLOCK18)

}

 

else if(get_user_team(id) == 2) Anty Terrorysta

{

cod_give_weapon(id, CSW_USP)

}

 


  • +
  • -
  • 1

#7 GFX12

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 03.08.2017 18:56

Dzięki, o to mi chodziło, już wszystko hula ;)


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych