Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

dodanie modeli do awansów

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 ŁukaszThc

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:55
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Komputer
Offline

Napisano 23.07.2017 13:50

witam byłby ktoś na tyle miły i dodał do kazdgo z awansu inny model broni awp oraz nóż

Chciałbym aby model był równierz widoczny dla innych graczy

Chciałbym równierz aby cała klasa miała tylko awp oraz nóz bez deagla oraz usp

 

Za pomoc dziekuje
 

link do sma

http://hostuje.net/f...8f9b077079a56a7


  • +
  • -
  • 0

#2 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 24.07.2017 16:38

https://amxx.pl/topi...dla-klasperków/


  • +
  • -
  • 0

#3 ŁukaszThc

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:55
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Komputer
Offline

Napisano 24.07.2017 17:03

Dodawałem według tego poradniku i niestety nie działa to na awansach

Na zwykłych klasach jest już ok


  • +
  • -
  • 0

#4 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 24.07.2017 19:02

Podaj kod


  • +
  • -
  • 0

#5 ŁukaszThc

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:55
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Komputer
Offline

Napisano 25.07.2017 12:31

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1) 

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Elitarny Snajper";
new const opis[] = "200 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = 35;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_advance(cod_get_classid("Wyszkolony Snajper"), 150, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
	ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			
		if(weapon == CSW_AWP)
			cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits);	
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1) 

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Wyspecjalizowany Snajper";
new const opis[] = "200 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 55;
new const kondycja = 35;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_advance(cod_get_classid("Elitarny Snajper"), 200, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
	ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			
		if(weapon == CSW_AWP)
			cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits);	
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1) 

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Wyszkolony Snajper";
new const opis[] = "200 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 35;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_advance(cod_get_classid("Snajper"), 100, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
	ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			
		if(weapon == CSW_AWP)
			cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits);	
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}


  • +
  • -
  • 0

#6 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 25.07.2017 14:59

Myślałem raczej o kodzie z dodanymi skinami, tutaj podaje przykład dla samej AWP, tak to robiłeś? Bo jeżeli obrażenia dla klasy działają, to nie wierzę że skiny nie chcą.


  • +
  • -
  • 1

#7 ŁukaszThc

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:55
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Komputer
Offline

Napisano 25.07.2017 16:33

Zobacz przykładowy kod z modelami dodanymi z tematu Goliatha

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1) 

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Wyszkolony Snajper";
new const opis[] = "200 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 35;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_advance(cod_get_classid("Snajper"), 100, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
	ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			
		if(weapon == CSW_AWP)
			cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits);	
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

public plugin_precache()
{
        precache_model("models/awp/p_awpw.mdl");
        precache_model("models/awp/v_awpw.mdl");
}

public CurWeapon(id)
{
        new weapon = read_data(2);

        if(ma_klase[id])
        {
                if(weapon == CSW_AWP)
                {
                        set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/awp/v_awpw.mdl")
                        set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/awp/p_awpw.mdl")
                }
        }
}

Niestety  sma  nie  kompiluje sie  oto logi

 

codawans_wyszkolonysnajper.sma(23) : error 017: undefined symbol "cod_register_advance"
codawans_wyszkolonysnajper.sma(70) : error 017: undefined symbol "set_pev"
codawans_wyszkolonysnajper.sma(70) : warning 215: expression has no effect
codawans_wyszkolonysnajper.sma(70) : error 001: expected token: ";", but found ")"
codawans_wyszkolonysnajper.sma(70) : error 029: invalid expression, assumed zero
codawans_wyszkolonysnajper.sma(70) : fatal error 107: too many error messages on one line

 

nawet nie wyskakuje błąd o braku pliku v_awpw.mdl


  • +
  • -
  • 0

#8 Alelluja

    Miszcz jotbe

  • Power User

Reputacja: 491
Wszechobecny

  • Postów:981
  • GG:
Offline

Napisano 25.07.2017 16:56

Dodaj bibliotekę fakemeta i dodaj sobie includa z awansami do kompilatora


  • +
  • -
  • 1

Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------


#9 ŁukaszThc

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:55
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Komputer
Offline

Napisano 25.07.2017 17:04

Kolego awanse działają poprawnie wiec nie wiem po co dodawać dodatkowo includa


  • +
  • -
  • 0

#10 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 25.07.2017 19:17

Dobrze mówi, zrób to


  • +
  • -
  • 0

#11 ŁukaszThc

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:55
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Komputer
Offline

Napisano 25.07.2017 19:58

Sorry nie połapałem sie

Logi wyżej są z kompilatora online na offline plik w ogóle sie nie kompiluje

 logi

codawans_wyszkolonysnajper.sma(70) : error 017: undefined symbol "set_pev"
codawans_wyszkolonysnajper.sma(70) : warning 215: expression has no effect
codawans_wyszkolonysnajper.sma(70) : error 001: expected token: ";", but found ")"
codawans_wyszkolonysnajper.sma(70) : error 029: invalid expression, assumed zero
codawans_wyszkolonysnajper.sma(70) : fatal error 107: too many error messages on one line

 


  • +
  • -
  • 0

#12 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 25.07.2017 20:09

dodaj

#include fakemeta_util

 

Napisał Ci gościu a Ty nie dodałeś :C smutne to


  • +
  • -
  • 1

#13 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 25.07.2017 20:21

dodaj

#include fakemeta_util

 

Napisał Ci gościu a Ty nie dodałeś :C smutne to

Samo fakemeta wystarczy.

wogóle zrobiłem klase a nie dodałem do postu xD ale już błąd znaleziony wiec nie ma sensu.


  • +
  • -
  • 0

#14 ŁukaszThc

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:55
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Komputer
Offline

Napisano 25.07.2017 20:24

Haha dzięki za rady działa sorry ze tłumaczyliscie to jak debilowi lecz niestety amxx jeszcze nie ogarniam chociaż sie staram jak moge


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych