←  Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
dodanie modeli do awansów

  • +
  • -
ŁukaszThc - zdjęcie ŁukaszThc 23.07.2017

witam byłby ktoś na tyle miły i dodał do kazdgo z awansu inny model broni awp oraz nóż

Chciałbym aby model był równierz widoczny dla innych graczy

Chciałbym równierz aby cała klasa miała tylko awp oraz nóz bez deagla oraz usp

 

Za pomoc dziekuje
 

link do sma

http://hostuje.net/f...8f9b077079a56a7

Odpowiedz

  • +
  • -
ŁukaszThc - zdjęcie ŁukaszThc 24.07.2017

Dodawałem według tego poradniku i niestety nie działa to na awansach

Na zwykłych klasach jest już ok

Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 24.07.2017

Podaj kod

Odpowiedz

  • +
  • -
ŁukaszThc - zdjęcie ŁukaszThc 25.07.2017

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1) 

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Elitarny Snajper";
new const opis[] = "200 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = 35;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_advance(cod_get_classid("Wyszkolony Snajper"), 150, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
	ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			
		if(weapon == CSW_AWP)
			cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits);	
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1) 

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Wyspecjalizowany Snajper";
new const opis[] = "200 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 55;
new const kondycja = 35;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_advance(cod_get_classid("Elitarny Snajper"), 200, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
	ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			
		if(weapon == CSW_AWP)
			cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits);	
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1) 

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Wyszkolony Snajper";
new const opis[] = "200 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 35;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_advance(cod_get_classid("Snajper"), 100, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
	ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			
		if(weapon == CSW_AWP)
			cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits);	
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 25.07.2017

Myślałem raczej o kodzie z dodanymi skinami, tutaj podaje przykład dla samej AWP, tak to robiłeś? Bo jeżeli obrażenia dla klasy działają, to nie wierzę że skiny nie chcą.

Odpowiedz

  • +
  • -
ŁukaszThc - zdjęcie ŁukaszThc 25.07.2017

Zobacz przykładowy kod z modelami dodanymi z tematu Goliatha

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1) 

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Wyszkolony Snajper";
new const opis[] = "200 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 35;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_advance(cod_get_classid("Snajper"), 100, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
	ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			
		if(weapon == CSW_AWP)
			cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits);	
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

public plugin_precache()
{
        precache_model("models/awp/p_awpw.mdl");
        precache_model("models/awp/v_awpw.mdl");
}

public CurWeapon(id)
{
        new weapon = read_data(2);

        if(ma_klase[id])
        {
                if(weapon == CSW_AWP)
                {
                        set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/awp/v_awpw.mdl")
                        set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/awp/p_awpw.mdl")
                }
        }
}

Niestety  sma  nie  kompiluje sie  oto logi

 

codawans_wyszkolonysnajper.sma(23) : error 017: undefined symbol "cod_register_advance"
codawans_wyszkolonysnajper.sma(70) : error 017: undefined symbol "set_pev"
codawans_wyszkolonysnajper.sma(70) : warning 215: expression has no effect
codawans_wyszkolonysnajper.sma(70) : error 001: expected token: ";", but found ")"
codawans_wyszkolonysnajper.sma(70) : error 029: invalid expression, assumed zero
codawans_wyszkolonysnajper.sma(70) : fatal error 107: too many error messages on one line

 

nawet nie wyskakuje błąd o braku pliku v_awpw.mdl

Odpowiedz

  • +
  • -
Alelluja - zdjęcie Alelluja 25.07.2017

Dodaj bibliotekę fakemeta i dodaj sobie includa z awansami do kompilatora

Odpowiedz

  • +
  • -
ŁukaszThc - zdjęcie ŁukaszThc 25.07.2017

Kolego awanse działają poprawnie wiec nie wiem po co dodawać dodatkowo includa

Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 25.07.2017

Dobrze mówi, zrób to

Odpowiedz

  • +
  • -
ŁukaszThc - zdjęcie ŁukaszThc 25.07.2017

Sorry nie połapałem sie

Logi wyżej są z kompilatora online na offline plik w ogóle sie nie kompiluje

 logi

codawans_wyszkolonysnajper.sma(70) : error 017: undefined symbol "set_pev"
codawans_wyszkolonysnajper.sma(70) : warning 215: expression has no effect
codawans_wyszkolonysnajper.sma(70) : error 001: expected token: ";", but found ")"
codawans_wyszkolonysnajper.sma(70) : error 029: invalid expression, assumed zero
codawans_wyszkolonysnajper.sma(70) : fatal error 107: too many error messages on one line

 

Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 25.07.2017

dodaj

#include fakemeta_util

 

Napisał Ci gościu a Ty nie dodałeś :C smutne to

Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 25.07.2017

dodaj

#include fakemeta_util

 

Napisał Ci gościu a Ty nie dodałeś :C smutne to

Samo fakemeta wystarczy.

wogóle zrobiłem klase a nie dodałem do postu xD ale już błąd znaleziony wiec nie ma sensu.

Odpowiedz

  • +
  • -
ŁukaszThc - zdjęcie ŁukaszThc 25.07.2017

Haha dzięki za rady działa sorry ze tłumaczyliscie to jak debilowi lecz niestety amxx jeszcze nie ogarniam chociaż sie staram jak moge

Odpowiedz