dodanie modeli do awansów
ŁukaszThc
23.07.2017
witam byłby ktoś na tyle miły i dodał do kazdgo z awansu inny model broni awp oraz nóż
Chciałbym aby model był równierz widoczny dla innych graczy
Chciałbym równierz aby cała klasa miała tylko awp oraz nóz bez deagla oraz usp
Za pomoc dziekuje
link do sma
ŁukaszThc
24.07.2017
Dodawałem według tego poradniku i niestety nie działa to na awansach
Na zwykłych klasach jest już ok
ŁukaszThc
25.07.2017
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Elitarny Snajper"; new const opis[] = "200 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)"; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP; new const zdrowie = 45; new const kondycja = 35; new const inteligencja = 20; new const wytrzymalosc = 10; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_advance(cod_get_classid("Wyszkolony Snajper"), 150, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true; public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(weapon == CSW_AWP) cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Wyspecjalizowany Snajper"; new const opis[] = "200 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)"; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP; new const zdrowie = 55; new const kondycja = 35; new const inteligencja = 20; new const wytrzymalosc = 10; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_advance(cod_get_classid("Elitarny Snajper"), 200, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true; public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(weapon == CSW_AWP) cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Wyszkolony Snajper"; new const opis[] = "200 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)"; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP; new const zdrowie = 35; new const kondycja = 35; new const inteligencja = 20; new const wytrzymalosc = 10; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_advance(cod_get_classid("Snajper"), 100, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true; public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(weapon == CSW_AWP) cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
d0naciak
25.07.2017
Myślałem raczej o kodzie z dodanymi skinami, tutaj podaje przykład dla samej AWP, tak to robiłeś? Bo jeżeli obrażenia dla klasy działają, to nie wierzę że skiny nie chcą.
ŁukaszThc
25.07.2017
Zobacz przykładowy kod z modelami dodanymi z tematu Goliatha
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Wyszkolony Snajper"; new const opis[] = "200 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)"; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP; new const zdrowie = 35; new const kondycja = 35; new const inteligencja = 20; new const wytrzymalosc = 10; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_advance(cod_get_classid("Snajper"), 100, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1") RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true; public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(weapon == CSW_AWP) cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; } public plugin_precache() { precache_model("models/awp/p_awpw.mdl"); precache_model("models/awp/v_awpw.mdl"); } public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); if(ma_klase[id]) { if(weapon == CSW_AWP) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/awp/v_awpw.mdl") set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/awp/p_awpw.mdl") } } }
Niestety sma nie kompiluje sie oto logi
codawans_wyszkolonysnajper.sma(23) : error 017: undefined symbol "cod_register_advance"
codawans_wyszkolonysnajper.sma(70) : error 017: undefined symbol "set_pev"
codawans_wyszkolonysnajper.sma(70) : warning 215: expression has no effect
codawans_wyszkolonysnajper.sma(70) : error 001: expected token: ";", but found ")"
codawans_wyszkolonysnajper.sma(70) : error 029: invalid expression, assumed zero
codawans_wyszkolonysnajper.sma(70) : fatal error 107: too many error messages on one line
nawet nie wyskakuje błąd o braku pliku v_awpw.mdl
Alelluja
25.07.2017
Dodaj bibliotekę fakemeta i dodaj sobie includa z awansami do kompilatora
ŁukaszThc
25.07.2017
Kolego awanse działają poprawnie wiec nie wiem po co dodawać dodatkowo includa
ŁukaszThc
25.07.2017
Sorry nie połapałem sie
Logi wyżej są z kompilatora online na offline plik w ogóle sie nie kompiluje
logi
codawans_wyszkolonysnajper.sma(70) : error 017: undefined symbol "set_pev"
codawans_wyszkolonysnajper.sma(70) : warning 215: expression has no effect
codawans_wyszkolonysnajper.sma(70) : error 001: expected token: ";", but found ")"
codawans_wyszkolonysnajper.sma(70) : error 029: invalid expression, assumed zero
codawans_wyszkolonysnajper.sma(70) : fatal error 107: too many error messages on one line
Rivit
25.07.2017
dodaj
#include fakemeta_util
Napisał Ci gościu a Ty nie dodałeś :C smutne to
d0naciak
25.07.2017
dodaj
#include fakemeta_util
Napisał Ci gościu a Ty nie dodałeś :C smutne to
Samo fakemeta wystarczy.
wogóle zrobiłem klase a nie dodałem do postu ale już błąd znaleziony wiec nie ma sensu.
ŁukaszThc
25.07.2017
Haha dzięki za rady działa sorry ze tłumaczyliscie to jak debilowi lecz niestety amxx jeszcze nie ogarniam chociaż sie staram jak moge