Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Połączenie 3 publików

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 SP3D!

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 21.07.2017 11:58

Tak jak w temacie prosiłbym o połączenie publików podanych w sma

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 103
Super Hero

  • Postów:2 043
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 21.07.2017 13:47

Sprawdź


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#3 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 21.07.2017 15:45

Co mam sprawdzić ? xD


  • +
  • -
  • 0

#4 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 21.07.2017 16:42

public client_PreThink(id)
{
	//parachute.mdl animation information
	//0 - deploy - 84 frames
	//1 - idle - 39 frames
	//2 - detach - 29 frames

	if (!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return
	
	new btn = pev(id, pev_button)
	new obtn = pev(id, pev_oldbuttons)

	if (btn & IN_ATTACK2 && !(obtn & IN_ATTACK2) && get_user_weapon(id) == CSW_AK47)
		rakieta(id);

	if (btn & IN_JUMP && !(obtn & IN_JUMP))
				{
					new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
						new waterlvl = entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel)

						if (!(flags & FL_ONGROUND))
							return PLUGIN_CONTINUE
							if (flags & FL_WATERJUMP)
								return PLUGIN_CONTINUE
								if (waterlvl > 1)
									return PLUGIN_CONTINUE

									new Float:fVelocity[3]
									entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, fVelocity)
									fVelocity[2] += random_float(150.0, 650.0)

									entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, fVelocity)
									entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
				}
				
				
		new Float:fallspeed = 0.0
		new Float : frame

		new flags = get_entity_flags(id)

		if (para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND)) {
			uzywa[id] = false;
			if (get_user_gravity(id) == 0.1) set_user_gravity(id, 1.0)

				if (entity_get_int(para_ent[id], EV_INT_sequence) != 2) {
					entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 2)
						entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
						entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
						entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
						entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
						entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.0)
						return
				}

			frame = entity_get_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1) + 2.0
				entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, frame)
				entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, frame)

				if (frame > 254.0) {
					remove_entity(para_ent[id])
						para_ent[id] = 0
				}
		}

	if (uzywa[id]) {

		new Float:velocity[3]
			entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

			if (velocity[2] < 0.0) {

				if (para_ent[id] <= 0) {
					para_ent[id] = create_entity("info_target")
						if (para_ent[id] > 0) {
							entity_set_string(para_ent[id], EV_SZ_classname, "parachute")
								entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aiment, id)
								entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_owner, id)
								entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
								entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 0)
								entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
								entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
								entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
						}
				}

				if (para_ent[id] > 0) {

					entity_set_int(id, EV_INT_sequence, 3)
						entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 1)
						entity_set_float(id, EV_FL_frame, 1.0)
						entity_set_float(id, EV_FL_framerate, 1.0)
						set_user_gravity(id, 0.1)

						velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed
						entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

						if (entity_get_int(para_ent[id], EV_INT_sequence) == 0) {

							frame = entity_get_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1) + 1.0
								entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, frame)
								entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, frame)

								if (frame > 100.0) {
									pozostale_spadochrony[id]--;
									entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
										entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.4)
										entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 1)
										entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
										entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
										entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
								}
						}
				}
			}
			else if (para_ent[id] > 0) {
				remove_entity(para_ent[id])
					set_user_gravity(id, 1.0)
					para_ent[id] = 0
			}
	}
	else if (para_ent[id] > 0) {
		remove_entity(para_ent[id])
			set_user_gravity(id, 1.0)
			para_ent[id] = 0
	}
}

stestuj


  • +
  • -
  • 0

#5 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 21.07.2017 21:12

klasa_demon.sma(30) : error 088: number of arguments does not match definition
klasa_demon.sma(192) : warning 209: function "client_PreThink" should return a value
klasa_demon.sma(204) : error 078: function uses both "return" and "return <value>"
klasa_demon.sma(206) : error 078: function uses both "return" and "return <value>"
klasa_demon.sma(208) : error 078: function uses both "return" and "return <value>"
klasa_demon.sma(220) : error 001: expected token: ";", but found ":"
klasa_demon.sma(220) : error 029: invalid expression, assumed zero
klasa_demon.sma(220) : error 017: undefined symbol "frame"
klasa_demon.sma(220) : fatal error 107: too many error messages on one line

 

1 error to przez frakcje bo kompilowałem w kompilatorze
 


  • +
  • -
  • 0

#6 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 22.07.2017 01:38

Daj sma całe żeby można se było sprawdzić
  • +
  • -
  • 0

#7 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 103
Super Hero

  • Postów:2 043
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 22.07.2017 04:20

Nie dodało mi załącznika :D

 

Tak jak wyżej, najlepiej zawsze podrzucaj całość/możliwość skompilowania.


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#8 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 22.07.2017 07:19

Trzymać i naprawiać ;]

Załączone pliki


Użytkownik SP3D! edytował ten post 22.07.2017 07:20

  • +
  • -
  • 0

#9 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 103
Super Hero

  • Postów:2 043
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 22.07.2017 12:41

Mam błąd z frakcją, ale domyślam się, że masz inne *.inc.

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#10 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 22.07.2017 14:49

Działa.


 


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych