Tak jak w temacie prosiłbym o połączenie publików podanych w sma
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 21.07.2017 11:58
#2
Napisano 21.07.2017 13:47
Sprawdź
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
#3
Napisano 21.07.2017 15:45
Co mam sprawdzić ?
#4
Napisano 21.07.2017 16:42
public client_PreThink(id) { //parachute.mdl animation information //0 - deploy - 84 frames //1 - idle - 39 frames //2 - detach - 29 frames if (!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return new btn = pev(id, pev_button) new obtn = pev(id, pev_oldbuttons) if (btn & IN_ATTACK2 && !(obtn & IN_ATTACK2) && get_user_weapon(id) == CSW_AK47) rakieta(id); if (btn & IN_JUMP && !(obtn & IN_JUMP)) { new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags) new waterlvl = entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) if (!(flags & FL_ONGROUND)) return PLUGIN_CONTINUE if (flags & FL_WATERJUMP) return PLUGIN_CONTINUE if (waterlvl > 1) return PLUGIN_CONTINUE new Float:fVelocity[3] entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, fVelocity) fVelocity[2] += random_float(150.0, 650.0) entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, fVelocity) entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) } new Float:fallspeed = 0.0 new Float : frame new flags = get_entity_flags(id) if (para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND)) { uzywa[id] = false; if (get_user_gravity(id) == 0.1) set_user_gravity(id, 1.0) if (entity_get_int(para_ent[id], EV_INT_sequence) != 2) { entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 2) entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.0) return } frame = entity_get_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1) + 2.0 entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, frame) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, frame) if (frame > 254.0) { remove_entity(para_ent[id]) para_ent[id] = 0 } } if (uzywa[id]) { new Float:velocity[3] entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) if (velocity[2] < 0.0) { if (para_ent[id] <= 0) { para_ent[id] = create_entity("info_target") if (para_ent[id] > 0) { entity_set_string(para_ent[id], EV_SZ_classname, "parachute") entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aiment, id) entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_owner, id) entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW) entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 0) entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0) } } if (para_ent[id] > 0) { entity_set_int(id, EV_INT_sequence, 3) entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 1) entity_set_float(id, EV_FL_frame, 1.0) entity_set_float(id, EV_FL_framerate, 1.0) set_user_gravity(id, 0.1) velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) if (entity_get_int(para_ent[id], EV_INT_sequence) == 0) { frame = entity_get_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1) + 1.0 entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, frame) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, frame) if (frame > 100.0) { pozostale_spadochrony[id]--; entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.4) entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 1) entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0) } } } } else if (para_ent[id] > 0) { remove_entity(para_ent[id]) set_user_gravity(id, 1.0) para_ent[id] = 0 } } else if (para_ent[id] > 0) { remove_entity(para_ent[id]) set_user_gravity(id, 1.0) para_ent[id] = 0 } }
stestuj
#5
Napisano 21.07.2017 21:12
klasa_demon.sma(30) : error 088: number of arguments does not match definition
klasa_demon.sma(192) : warning 209: function "client_PreThink" should return a value
klasa_demon.sma(204) : error 078: function uses both "return" and "return <value>"
klasa_demon.sma(206) : error 078: function uses both "return" and "return <value>"
klasa_demon.sma(208) : error 078: function uses both "return" and "return <value>"
klasa_demon.sma(220) : error 001: expected token: ";", but found ":"
klasa_demon.sma(220) : error 029: invalid expression, assumed zero
klasa_demon.sma(220) : error 017: undefined symbol "frame"
klasa_demon.sma(220) : fatal error 107: too many error messages on one line
1 error to przez frakcje bo kompilowałem w kompilatorze
#6
Napisano 22.07.2017 01:38
#7
Napisano 22.07.2017 04:20
Nie dodało mi załącznika
Tak jak wyżej, najlepiej zawsze podrzucaj całość/możliwość skompilowania.
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
#8
Napisano 22.07.2017 07:19
Trzymać i naprawiać ;]
Załączone pliki
Użytkownik SP3D! edytował ten post 22.07.2017 07:20
#9
Napisano 22.07.2017 12:41
Mam błąd z frakcją, ale domyślam się, że masz inne *.inc.
Załączone pliki
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
#10
Napisano 22.07.2017 14:49
Działa.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 ![]() |
|
![]() |
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych