Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pocisk


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 ...

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 25.10.2009 17:51

Witam. Da sie jakos sprawdzic czy gracz wystrzelil pocisk ? :P np. gdy wystrzelimy pocisk wyswietli sie wiadomosc "Strzeliles"

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.10.2009 18:59

register_clcmd("+attack","funkcja")

  • +
  • -
  • 0

#3 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 25.10.2009 20:11

@UP to pokaże machanie nożem, podkładanie bomby, zatwierdzanie na hudzie broni :D
@Top
Osobiście nie znam takiej funkcji no, ale ja dopiero zaczynam :PP
Powiedz dokładniej o co chodzi to może da się to inaczej wymyślić :D
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.10.2009 20:25

warunek że trzeba mieć broń inna niż nóż i paczka no i granaty ;)
  • +
  • -
  • 0

#5 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 25.10.2009 20:40

A zatwierdzanie broni jak ktoś nie używa Q tylko 1,2,3?
  • +
  • -
  • 0

#6 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 587
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 25.10.2009 20:55

przecież lepiej chyba korzystać z client pre think :>
  • +
  • -
  • 0

#7 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 25.10.2009 21:16

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 

new pwid[33]
new pa[33]

public plugin_init() { 
    register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1") 
} 

public CurWeapon(id) 
{ 
    new wid = read_data(2)    // Id broni 
    new ammo = read_data(3)    // liczba naboi w magazynku 
    if(pwid[id]==wid && (pa[id]-ammo)==1) event_strzal(id)
    pwid[id]=wid
    pa[id]=ammo
    //code 
}

public event_strzal(id)
{
    client_print(id,print_chat,"Strzeliles")
}

Pisalem tu wiec moze byc literowka... Powinno starczyc cos tak prostego...

PS. tak malo interesujacych tematow jest ktore wymagaja czegos wiecej niz... szkoda pisac :P
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych