Zrobiłem perk "Anty Radar" która ma za zadanie ukrywać gracza który posiada ten perk na radarze.
Tzn: osoba która gra klasą np: telegrafista i jego umiejętność to widzenie przeciwników na radarze, nie mogła zobaczyć tej osoby która posiada owy perk.
Fakt faktem plugin który wykonałem nie jest w 100 % dobry, lecz może idę w dobrym kierunku.
Jakieś pomysły?
SMA:
#include
#include
#include
new const nazwa[] = "AntyRadar";
new const opis[] = "Nie widac cie na radarze";
new bool:gbStatus=false;
new ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Vakos");
cod_register_perk(nazwa, opis);
register_message(get_user_msgid("Radar"), "eventRadar");
register_clcmd("amx_radar","Radar",ADMIN_USER,"AntyRadar")
register_cvar("amx_radar","0");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
server_cmd("amx_radar 1");
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
server_cmd("amx_radar 0");
gbStatus=false;
}
public eventRadar()
{
if(!gbStatus)
{
set_msg_arg_int(2, ARG_COORD, 0);
set_msg_arg_int(3, ARG_COORD, 0);
set_msg_arg_int(4, ARG_COORD, 0);
}
}
public AntyRadar(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id, level, cid, 1))
return PLUGIN_HANDLED;
new szValue[4];
read_argv(1, szValue, 3);
if(equali(szValue, "On"))
if(gbStatus)
client_print(id, print_console, "Radar is already On");
else
{
client_print(id, print_console, "Radar is On now!");
gbStatus=true;
}
return PLUGIN_HANDLED;
}