Witam, chciałbym zablokować możliwość używania komend: /menu, /czapki, /sklep zanim ktoś wybierze team, po wybraniu TT lub CT komendy mają już działać nawet jeśli osoba będzie martwa. Jak to zrobić? (Link do api jeżeli potrzebne: http://amxx.pl/topic...7p-8-sierpnia/)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] (jb cypis) - Jak zablokować komendy przed wybraniem teamu?(jb cypis) - Jak zablokować komendy przed wybraniem teamu?
Najlepsza odpowiedź Rivit, 27.06.2017 11:37
#include <amxmodx> public plugin_init() { register_plugin("blokuj komende", "1.0", "Mrufka."); register_clcmd("say /menu","Blokujkomende"); register_clcmd("say /sklepsms","Blokujkomende"); register_clcmd("say /sklep","Blokujkomende"); register_clcmd("say /czapki","Blokujkomende"); } public Blokujkomende(id) { new t = get_user_team(id); if(t == 1 || t == 2) return PLUGIN_CONTINUE; return PLUGIN_HANDLED; }
Ogólnie to zamiast get_user_team polecam cs_get_user_team z biblioteki cstrike, ale to też powinno śmigać
Przejdź do postu#1
Napisano 26.06.2017 13:22
#2
Napisano 26.06.2017 19:32
Prosty plugin.
Rejestrujesz komendy które chcesz przez register_clcmd
w handlerze od komend sprawdzasz czy team gracza jest TT lub CT - jeżeli tak to return PLUGIN_CONTINUE, jezeli nie to return PLUGIN HANDLED
plugin instalujesz na serwerze i dopisujesz do plugins.ini (czy innego tam pliku co masz) NAD pluginami od jb, chyba w api siedzi to wybieranie teamów, to umieść nad API. Poradzisz?
#3
Napisano 26.06.2017 21:34
Gdybyś mógł jakiś prosty przykład pokazać to byłbym wdzięczny bo o tyle o ile jeszcze jakieś pluginy skleję to ciężko mi to sobie jakoś z opisu wyobrazić.
#4
Napisano 27.06.2017 08:31
(Nie mam możliwości edycji posta więc jeżeli się nie złączą w 1 to niech to ktoś połączy, z góry dzięki)
Spróbowałem coś się z tym pobawić i wyszło mi to:
#include <amxmodx>
public plugin_init(){
register_plugin("blokuj komende", "1.0", "Mrufka.");
register_clcmd("say /menu","Blokujkomende");
register_clcmd("say /sklepsms","Blokujkomende");
register_clcmd("say /sklep","Blokujkomende");
register_clcmd("say /czapki","Blokujkomende");
}
public Blokujkomende(id){
if(get_user_team(id) == 1 || get_user_team(id) == 2)
{
return PLUGIN_CONTINUE;
} else if (get_user_team(id) == 0 || get_user_team(id) == 3){
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
z tym, że: Warning: Function "Blokujkomende" should return a value on line 18
i teraz czuję się jak ***** bo plugin wygląda na prosty, a ja pewnie zrypałem kod po całości
#5
Napisano 27.06.2017 11:37 Najlepsza odpowiedź
#include <amxmodx> public plugin_init() { register_plugin("blokuj komende", "1.0", "Mrufka."); register_clcmd("say /menu","Blokujkomende"); register_clcmd("say /sklepsms","Blokujkomende"); register_clcmd("say /sklep","Blokujkomende"); register_clcmd("say /czapki","Blokujkomende"); } public Blokujkomende(id) { new t = get_user_team(id); if(t == 1 || t == 2) return PLUGIN_CONTINUE; return PLUGIN_HANDLED; }
Ogólnie to zamiast get_user_team polecam cs_get_user_team z biblioteki cstrike, ale to też powinno śmigać
#6
Napisano 27.06.2017 13:57
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych