Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zmiana wiadomości HUD między pluginami za pomocą include


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 051
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 17.06.2017 15:37

Próbuję zrobić stały hud "[ - ]", który będzie można zmieniać odpowiednią funkcją w dowolnym pluginie, np. "[ +1 AP ]". Oczywiście do tego potrzebny będzie mi odpowiedni include. Jakiś pomysł jak do tego dojść? Siedzę juz w tym jakiś czas, ale includów dalej nie pojąłem. Pustka w umyśle i zaniżony poziom rozumowania chyba dał siwe znaki  :facepalm2:  :facepalm:


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#2 Ogen Dogen

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 261
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Dąbrowa Górnicza
Offline

Napisano 17.06.2017 16:51

https://amxx.pl/topic/20034-natywy/

 

Prześledź ten poradnik ;)


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_360204_C20008_FFFFFF_000000.png 193.33.176.115:27015

 

94e23d811c.png

 


#3 Robiin

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 051
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 17.06.2017 17:19

https://amxx.pl/topic/20034-natywy/

 

Prześledź ten poradnik ;)

Więc jeżeli chcę zrobić 2 natywy;

set_hud_reward_msg(id, ilosc)

get_hud_reward_msg(id)

 

które mają tylko zwracać liczbę, to jak będzie wyglądać kod? Na początek jakoś tak?:

public set_hud_reward_msg(id, ilosc)
{
	if(ilosc == 0)
	{
		log_amx("Nagroda nie moze byc rowna 0.");
		return 0;
	}
	
	if(!is_user_connected(id)) return 0;
}

  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#4 Ogen Dogen

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 261
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Dąbrowa Górnicza
Offline

Napisano 17.06.2017 17:49

Drugi argument to liczba parametrów, a ich zawartość pobierasz funkcjami:

get_string(param, dest[], maxlen); // tekst

get_param(param); //komórka pamięci (int, char, bool)

Float:get_param_f(param); //float



get_param_byref(param); // komórka przez referencję

Float:get_float_byref(param); //float przez referencję



get_array(param, dest[], size); //tablica komórek

get_array_f(param, Float:dest[], size); //tablica float`ów

Oczywiście wcześniej musisz je zarejestrować w plugin_natives()


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_360204_C20008_FFFFFF_000000.png 193.33.176.115:27015

 

94e23d811c.png

 


#5 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 18.06.2017 08:51

Chyba że przy register_native, style ustawisz na 1, wtedy funkcja od ustawiania w tym silniku HUD mogła by wyglądać jakoś tak jak napisałeś.

Poza tym że public się wykona, to tą ilosc powinien przypisać do każdego indexu gracza (każdy gracz ma swoją ilość), najprościej i chyba najlepiej zmienna globalna o nazwie dajmy ilosc, 33 elementowa.

Oprócz ustawiania wartości dla zmiennej, to trzeba jeszcze ją wykorzystać w tym HUD, ogólny zarys mniej więcej taki:

new ilosc[33];
//kod kod kod
public plugin_natives() {
register_native("set_hud_reward_msg", "set_hud_reward_msg", 1);
}
 
 
public set_hud_reward_msg(id, ilosc_)
{
if(ilosc_ == 0)
{
log_amx("Nagroda nie moze byc rowna 0.");
return 0;
}
 
if(!is_user_connected(id)) return 0;
 
ilosc[id] = ilosc_;
}
//kod kod kod
show_hudmessage(id, "Ilosc: %d", ilosc[id]); //oczywiśice show_hudmessage w jakieś funkcji, można podobnie jak na Codzie jest czyli w tasku i tyle :) 

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych