Próbuję zrobić stały hud "[ - ]", który będzie można zmieniać odpowiednią funkcją w dowolnym pluginie, np. "[ +1 AP ]". Oczywiście do tego potrzebny będzie mi odpowiedni include. Jakiś pomysł jak do tego dojść? Siedzę juz w tym jakiś czas, ale includów dalej nie pojąłem. Pustka w umyśle i zaniżony poziom rozumowania chyba dał siwe znaki
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Zmiana wiadomości HUD między pluginami za pomocą include
#1
Napisano 17.06.2017 15:37
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
#2
Napisano 17.06.2017 16:51
#3
Napisano 17.06.2017 17:19
Więc jeżeli chcę zrobić 2 natywy;
set_hud_reward_msg(id, ilosc)
get_hud_reward_msg(id)
które mają tylko zwracać liczbę, to jak będzie wyglądać kod? Na początek jakoś tak?:
public set_hud_reward_msg(id, ilosc) { if(ilosc == 0) { log_amx("Nagroda nie moze byc rowna 0."); return 0; } if(!is_user_connected(id)) return 0; }
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
#4
Napisano 17.06.2017 17:49
Drugi argument to liczba parametrów, a ich zawartość pobierasz funkcjami:
get_string(param, dest[], maxlen); // tekst get_param(param); //komórka pamięci (int, char, bool) Float:get_param_f(param); //float get_param_byref(param); // komórka przez referencję Float:get_float_byref(param); //float przez referencję get_array(param, dest[], size); //tablica komórek get_array_f(param, Float:dest[], size); //tablica float`ów
Oczywiście wcześniej musisz je zarejestrować w plugin_natives()
#5
Napisano 18.06.2017 08:51
Chyba że przy register_native, style ustawisz na 1, wtedy funkcja od ustawiania w tym silniku HUD mogła by wyglądać jakoś tak jak napisałeś.
Poza tym że public się wykona, to tą ilosc powinien przypisać do każdego indexu gracza (każdy gracz ma swoją ilość), najprościej i chyba najlepiej zmienna globalna o nazwie dajmy ilosc, 33 elementowa.
Oprócz ustawiania wartości dla zmiennej, to trzeba jeszcze ją wykorzystać w tym HUD, ogólny zarys mniej więcej taki:
new ilosc[33]; //kod kod kod public plugin_natives() { register_native("set_hud_reward_msg", "set_hud_reward_msg", 1); } public set_hud_reward_msg(id, ilosc_) { if(ilosc_ == 0) { log_amx("Nagroda nie moze byc rowna 0."); return 0; } if(!is_user_connected(id)) return 0; ilosc[id] = ilosc_; } //kod kod kod show_hudmessage(id, "Ilosc: %d", ilosc[id]); //oczywiśice show_hudmessage w jakieś funkcji, można podobnie jak na Codzie jest czyli w tasku i tyle :)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych