Witam, nie mam żadnego doświadczenia w pisaniu pluginów lecz postanowiłem spróbować zrobić zabawę dokładnie MMA Day. Lecz mam problem gdyż nie potrafię zrobić by więźniom zostało ustawione 1 hp. Jeśli jest ktoś w stanie to proszę o pomoc.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <jailbreak> #include <fun> #include <cstrike> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "MMA Day" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Zostanek" new id_zabawy; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "UstawHP", 1); id_zabawy = jail_register_game("MMA Day"); //wymagane jest to do rejstracji zabawy } /* setting[1] - zyczenie, jak ustawimy na 1 to ostatni wieznien bedzie mial zyczenie, jak na 2 to nie bedzie mial zyczenia setting[1] - prowadzacy, jak na 1 ustawimy to nie bedzie mozna prowadzacego setting[1] - poszukiwany, jak na 1 ustawimy to nie bedzie poszukiwanych setting[3] - menu broni, jak na 1 ustawiomy to ct nie pojawi sie menu bron i nie beda mogli podnosic broni setting[1] - zablokowanie podnoszenie dla tt i dropa broni, jak na 1 ustawiomy to tt nie beda mogli podnosic broni i dropowac broni, blokuje automaty z broniami zeby nie bylo mozna znich broni brac setting[1] - menu broni, jak na 1 to mozna wybrac bron z menu przy uzyciu native jail_set_user_weapons(id) setting[6] - antykamper, jak na 1 to po 15s zaczyna gracz tracic HP za kampienie setting[7] - nieskonczone bpammo 1 - tylko tt, 2 - tylko ct, 3 - oba teamy */ public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound) { static szTime[12]; if(day == id_zabawy) { format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-60); //zwraca czas kiedy zabawa sie rozpocznie formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Wojna miedzy wiezniami^nOstatni wiezien ma zyczenie", szTime); //ustawia inforamcje na hud szInfo = "Dzisiaj jest MMA Day"; //ustawia inforamcje na hud jail_set_prisoners_micro(true, true); //wlaczenie mikrofonu dla TT jail_set_ct_hit_tt(true); //ct nie moze zabic tt jail_set_god_ct(true); //ct jest niesmiertelne setting[0] = 1; //ustawia dane dnia setting[1] = 1; //ustawia dane dnia setting[2] = 1; //ustawia dane dnia setting[4] = 1 //ustawia dane dnia setting[6] = 1; //ustawia dane dnia } } public OnDayStartPost(day) { if(day == id_zabawy) { jail_open_cele(); //otworzenie cel po frezztime jail_set_game_hud(30, "Rozpoczecie zabawy za"); //60 - oznacza ilosc czasu do rozpoczecia zabawy (do wywolania forwardu OnGameHudEnd) } } public UstawHP (id) { if(jail_get_play_game_id() == id_zabawy) set_user_health (id, 1) } public OnGameHudEnd() { { if(jail_get_play_game_id() == id_zabawy) jail_set_prisoners_fight(true, false, true); // wlaczenie walki dla wiezniow } }