Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zdobywanie skinu, crash serwera, wyłącza się serwer


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 1stADXionC

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:360
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 14.06.2017 20:45

Witam.

Przerobiłem trochę plugin " system perków na skiny " lecz gdy, strzelimy w wroga to automatycznie serwer się wyłącza

 

Kod odpowiadający za zdobywanie skinu:

 

public UstawSkin(id, skin, pokaz_info)
{
if(!ilosc_skinow)
return PLUGIN_CONTINUE;


static obroty[33];


if(obroty[id]++ >= 5)
{
UstawSkin(id, 0, 0);
obroty[id] = 0;
return PLUGIN_CONTINUE;
}


skin = (skin == -1)? random_num(1, ilosc_skinow): skin;


new ret;


ExecuteForward(skin_zmieniony, ret, id, skin);


if(ret == 4)
{
UstawSkin(id, -1, 1);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


new forward_handle = CreateOneForward(ArrayGetCell(pluginy_skinow, skin_gracza[id]), "cod_skin_disabled", FP_CELL, FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, ret, id, skin_gracza[id]);
DestroyForward(forward_handle);


skin_gracza[id] = 0;


forward_handle = CreateOneForward(ArrayGetCell(pluginy_skinow, skin), "cod_skin_enabled", FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, ret, id, skin);
DestroyForward(forward_handle);


if(ret == 4)
{
UstawSkin(id, -1, 1);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


skin_gracza[id] = skin; 


obroty[id] = 0;


if(pokaz_info && skin_gracza[id]) 
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Zdobyles skin %a.", ArrayGetStringHandle(nazwy_skinow, skin_gracza[id]));


return PLUGIN_CONTINUE;
}

Co robię zle? W czym jest problem?

 


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#2 Master Yoga

    Support Team | Mocarz

  • Support Team

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:275
  • GG:
  • Lokalizacja:Magistrala Adresowa
Offline

Napisano 15.06.2017 12:02

Z pobieżnej analizy w oczy rzuca się ten fragment:

forward_handle = CreateOneForward(ArrayGetCell(pluginy_skinow, skin), "cod_skin_enabled", FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, ret, id, skin);

Określone 3 typy danych, a tylko 2 wysyłane argumenty.


  • +
  • -
  • 1

HTML ★ CSS ★ JAVASCRIPT ★ AJAX ★ JQUERY ★ PHP ★ C++ ★ PAWN ★ SQL ★ Objective-C++


MKW0tb8.pngMKW0tb8.pngMKW0tb8.png


#3 1stADXionC

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:360
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 15.06.2017 12:42

Z pobieżnej analizy w oczy rzuca się ten fragment:

forward_handle = CreateOneForward(ArrayGetCell(pluginy_skinow, skin), "cod_skin_enabled", FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, ret, id, skin);
Określone 3 typy danych, a tylko 2 wysyłane argumenty.

Jakaś propozycja na rozwiązanie problemu?
  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#4 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1008
Hero

  • Postów:2410
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 15.06.2017 13:03

forward_handle = CreateOneForward(ArrayGetCell(pluginy_skinow, skin), "cod_skin_enabled", FP_CELL, FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, ret, id, skin);

  • +
  • -
  • 1

#5 1stADXionC

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:360
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 15.06.2017 14:53

Nie rozwiazalo to problemu
  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#6 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1008
Hero

  • Postów:2410
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 15.06.2017 15:13

W tym kodzie nic więcej nie widać.


  • +
  • -
  • 1

#7 1stADXionC

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:360
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 15.06.2017 20:29

W załączniku daje cały plugin

Załączone pliki


Użytkownik 1stADXionC edytował ten post 15.06.2017 20:30

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych