Cześć.
Próbuje zrobić skiny za monety. Wszystko tak jak chce działa lecz oczywiście do zmiany mapy. Po zmianie mapy zmienna bool z automatu dostaje false. I tu jest moje pytanie jak zapisać stan zmiennej true/false do nvault? Po kupnie skina zabiera nam monety i ustawia wartość bool: xx=true, dzięki czemu można wybrać skin bez dalszego sprawdzania czy gracz ma odpowiednia ilość pieniędzy. Niżej macie kawałek kodu.
public USP_Handle(id, menu, item) {
if(item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new monety = cod_get_user_coins(id)
switch(item)
{
case 0: SetUSP(id , 0)
case 1:
{
if(kupil_uspbrother[id])
{
ColorChat(id, GREY, "^4%s^3 Ustawiles skin do USP - Brother.", PREFIX);
SetUSP(id, 1)
USP(id)
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(monety >= USP_SKIN_ONE)
{
cod_set_user_coins(id, monety-USP_SKIN_ONE);
ColorChat(id, GREEN, "%s^3 Kupiles skin do USP -^4 Brother", PREFIX)
kupil_uspbrother[id]=true;
USP(id)
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "%s^x03 Nie masz wystarczajacej ilosci monet na zakup tego skina", PREFIX)
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
....
}
SaveData(id)
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public SaveData(id)
{
new steam_id[35]
get_user_name(id,steam_id,34)
new vaultkey[64]
new vaultdata[256]
format(vaultkey,63,"%s-Skiny",steam_id)
format(vaultdata,255,"%d#%d#%d#%d#%d#%d#%d", usp_model[id], glc_model[id], dgl_model[id], ak47_model[id], m4a1_model[id], awp_model[id], kosy_model[id])
nvault_set(stats_vault,vaultkey,vaultdata)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public LoadData(id)
{
new steam_id[35]
get_user_name(id,steam_id,34)
new vaultkey[64]
new vaultdata[256]
format(vaultkey,63,"%s-Skiny",steam_id)
format(vaultdata,255,"%d#%d#%d#%d#%d#%d#%d", usp_model[id], glc_model[id], dgl_model[id], ak47_model[id], m4a1_model[id], awp_model[id], kosy_model[id])
nvault_get(stats_vault,vaultkey,vaultdata,255)
replace_all(vaultdata,255,"#"," ")
new vaultdata1[32], vaultdata2[32], vaultdata3[32], vaultdata4[32], vaultdata5[32], vaultdata6[32], vaultdata7[32];
parse(vaultdata,vaultdata1,31,vaultdata2,31,vaultdata3,31,vaultdata4,31,vaultdata5,31,vaultdata6,31,vaultdata7,31)
usp_model[id] = str_to_num(vaultdata1)// wczytuje skin gracza z poprzedniej mapy
glc_model[id] = str_to_num(vaultdata2)
dgl_model[id] = str_to_num(vaultdata3)
ak47_model[id] = str_to_num(vaultdata4)
m4a1_model[id] = str_to_num(vaultdata5)
awp_model[id] = str_to_num(vaultdata6)
kosy_model[id] = str_to_num(vaultdata7)
return PLUGIN_CONTINUE
}
Byłbym wdzięczny gdyby ktoś podpowiedział jak tego dokonać a najlepiej gdyby podał już gotowy kod a resztę zrobił bym już na wzór tego. Za wszelkie pomocy z góry dzięki.


Dodatki SourceMod















