Cześć.
Próbuje zrobić skiny za monety. Wszystko tak jak chce działa lecz oczywiście do zmiany mapy. Po zmianie mapy zmienna bool z automatu dostaje false. I tu jest moje pytanie jak zapisać stan zmiennej true/false do nvault? Po kupnie skina zabiera nam monety i ustawia wartość bool: xx=true, dzięki czemu można wybrać skin bez dalszego sprawdzania czy gracz ma odpowiednia ilość pieniędzy. Niżej macie kawałek kodu.
public USP_Handle(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } new monety = cod_get_user_coins(id) switch(item) { case 0: SetUSP(id , 0) case 1: { if(kupil_uspbrother[id]) { ColorChat(id, GREY, "^4%s^3 Ustawiles skin do USP - Brother.", PREFIX); SetUSP(id, 1) USP(id) return PLUGIN_HANDLED; } if(monety >= USP_SKIN_ONE) { cod_set_user_coins(id, monety-USP_SKIN_ONE); ColorChat(id, GREEN, "%s^3 Kupiles skin do USP -^4 Brother", PREFIX) kupil_uspbrother[id]=true; USP(id) } else { ColorChat(id, GREEN, "%s^x03 Nie masz wystarczajacej ilosci monet na zakup tego skina", PREFIX) return PLUGIN_HANDLED; } } .... } SaveData(id) menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } public SaveData(id) { new steam_id[35] get_user_name(id,steam_id,34) new vaultkey[64] new vaultdata[256] format(vaultkey,63,"%s-Skiny",steam_id) format(vaultdata,255,"%d#%d#%d#%d#%d#%d#%d", usp_model[id], glc_model[id], dgl_model[id], ak47_model[id], m4a1_model[id], awp_model[id], kosy_model[id]) nvault_set(stats_vault,vaultkey,vaultdata) return PLUGIN_CONTINUE } public LoadData(id) { new steam_id[35] get_user_name(id,steam_id,34) new vaultkey[64] new vaultdata[256] format(vaultkey,63,"%s-Skiny",steam_id) format(vaultdata,255,"%d#%d#%d#%d#%d#%d#%d", usp_model[id], glc_model[id], dgl_model[id], ak47_model[id], m4a1_model[id], awp_model[id], kosy_model[id]) nvault_get(stats_vault,vaultkey,vaultdata,255) replace_all(vaultdata,255,"#"," ") new vaultdata1[32], vaultdata2[32], vaultdata3[32], vaultdata4[32], vaultdata5[32], vaultdata6[32], vaultdata7[32]; parse(vaultdata,vaultdata1,31,vaultdata2,31,vaultdata3,31,vaultdata4,31,vaultdata5,31,vaultdata6,31,vaultdata7,31) usp_model[id] = str_to_num(vaultdata1)// wczytuje skin gracza z poprzedniej mapy glc_model[id] = str_to_num(vaultdata2) dgl_model[id] = str_to_num(vaultdata3) ak47_model[id] = str_to_num(vaultdata4) m4a1_model[id] = str_to_num(vaultdata5) awp_model[id] = str_to_num(vaultdata6) kosy_model[id] = str_to_num(vaultdata7) return PLUGIN_CONTINUE }
Byłbym wdzięczny gdyby ktoś podpowiedział jak tego dokonać a najlepiej gdyby podał już gotowy kod a resztę zrobił bym już na wzór tego. Za wszelkie pomocy z góry dzięki.