Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z crashami serwera


Najlepsza odpowiedź koloseum, 01.06.2017 17:09

@ref

 

 

Pomoże mi ktoś ? 

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 koloseum

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:96
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:MAXGame
Offline

Napisano 30.05.2017 19:30

Witam. Chciałbym was poprosić o pomoc, ponieważ mam serwer na VPS systemie linux,base bulider i jak go odpalam to pokazuje się to. Nigdzię nie mogę znaleść pomocy więc pisze tu :) i nwm co z tym zrobić. próbowałem wszystki pluginy kompilować lokalnie i nic, próbowałem też włączać i wyłączać pluginy i moduły bo nie wiedziałem ,czy to może Obciążac serwer . Wszystkich sposobów próbowałem i nic Proszę o pomoc :) . I jeszcze druga sprawa, otóz mam serwer Codmod 45k lvl na tym samym vps i jak go odpale "To pochodzi tak z dzień może krócej" i z niewiadomej mi przyczyny się crashuje. I muszę go odnowa odpalać, a w logach nic niema :)

Może ktoś podesłał by mi komende na linuxa Zeby mi odpaliło serwer jak go Zcrashuje :)

 

 

 

 

Załączone miniatury

  • błąd.png

Użytkownik koloseum edytował ten post 30.05.2017 19:33

  • +
  • -
  • 0

#2 koszula93

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:85
  • GG:
  • Lokalizacja:Gostyń
Offline

Napisano 30.05.2017 20:38

Jak czytamy na stronie pukawki.

Błąd Segmentation Fault jest następstwem przeciążenia procesu serwera w wyniku konfliktu silnika HLDS ze składnikami serwera lub w wyniku błędu/luki w samym silniku serwera. Składnikiem, który powoduje konflikt najczęściej jest modyfikacja, plugin lub mapa. Innym powodem błędu może być luka lub błąd w silniku HLDS. Do wyłączenia serwera może dojść zarówno w wyniku wystąpienia błędu jak i w przypadku czyjegoś celowego działania, czyli wykorzystania luki do wyłączenia serwera.

Należy pamiętać, że silnik HLDS jak każde oprogramowanie może zawierać błędy. Nie każdy błąd można wykryć i załatać, szczególnie jeżeli nie zachodzi prawidłowość w postaci zmian na serwerze. Błąd Segmentation Fault może się zatem również pojawić bez dokonania zmian np. w wyniku aktualizacji silnika HLDS. Kolejne wersje silnika HLDS mogą łatać poprzednie błędy i luki, ale jednocześnie wprowadzać nowe.

Jeżeli błąd pojawia się po wprowadzeniu na serwer modyfikacji należy cofnąć dokonane zmiany i usunąć z serwera wszystkie te dodatki, które zostały wgrane na serwer tuż przed pojawieniem się problemu. Jeśli nie wiemy, które dodatek może powodować problem należy zwrócić uwagę na okoliczności wyłączania się serwera, np. czy dzieje się to na konkretnej mapie lub przy użyciu konkretnej funkcji na serwerze, wykonaniu konkretnego działania. Może również zastosować analizę pluginów.

 

 


  • +
  • -
  • 0

#3 koloseum

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:96
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:MAXGame
Offline

Napisano 30.05.2017 20:47

 I jeszcze druga sprawa, otóz mam serwer Codmod 45k lvl na tym samym vps i jak go odpale "To pochodzi tak z dzień może krócej" i z niewiadomej mi przyczyny się crashuje. I muszę go odnowa odpalać, a w logach nic niema  :)

Może ktoś podesłał by mi komende na linuxa Zeby mi odpaliło serwer jak go Zcrashuje  :)

 

Jeśli nie wiemy, które dodatek może powodować problem należy zwrócić uwagę na okoliczności wyłączania się serwera, np. czy dzieje się to na konkretnej mapie lub przy użyciu konkretnej funkcji na serwerze, wykonaniu konkretnego działania. Może również zastosować analizę pluginów.

 

 

 

Jak sprawdzić/włączyć analize pluginów bo nwm czego sie serwer wylacza bo paczke z neta wgrywałem. i przydała by mi się ta komenda na restart serwera/włączegnie go po crashu


Użytkownik koloseum edytował ten post 30.05.2017 20:48

  • +
  • -
  • 0

#4 Perexx

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:62
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 30.05.2017 20:57

Musisz dać logi , lub poprostu za słaba maszyna 

ps: nowy Cod/?? zmień może inną wersję linuxa


Użytkownik asyQ edytował ten post 30.05.2017 20:59

  • +
  • -
  • 0

Tworzę Paczki , CodMod , Oraz inne Unikatowe Na zamówienie Więc zapraszam do kontaktu.

GG: 
66157304
Lub PW :)
 


#5 koloseum

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:96
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:MAXGame
Offline

Napisano 30.05.2017 21:00

L 09/01/2016 - 19:49:24: Log file started (file "logs/L0901020.log") (game "cstrike") (version "48/1.1.2.7/Stdio/6153")
L 09/01/2016 - 19:49:24: Loading map "de_tuscan"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvars start
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "_tutor_bomb_viewable_check_interval" = "0.5"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "_tutor_debug_level" = "0"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "_tutor_examine_time" = "0.5"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "_tutor_hint_interval_time" = "10.0"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "_tutor_look_angle" = "10"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "_tutor_look_distance" = "200"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "_tutor_message_character_display_time_coefficient" = "0.07"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "_tutor_message_minimum_display_time" = "1"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "_tutor_message_repeats" = "5"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "_tutor_view_distance" = "1000"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "Adv. Media Player" = "3.1"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "allow_spectators" = "1.0"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "amx_client_languages" = "1"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "amx_language" = "pl"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "amx_nextmap" = "de_tuscan"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "amx_timeleft" = "00:00"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "amxmodx_version" = "1.8.2-dev"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "c4 timer" = "1.1"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "coop" = "0"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "deathmatch" = "1"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "decalfrequency" = "30"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "dp_version" = "0.9.543"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "edgefriction" = "2"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "hostage_debug" = "0"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "hostage_stop" = "0"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "humans_join_team" = "any"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "jtp10181" = "chute"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "max_queries_sec" = "3.0"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "max_queries_sec_global" = "30"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "max_queries_window" = "60"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "metamod_version" = "1.19p32"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "mp_allowmonsters" = "0"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "mp_autokick" = "1"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "mp_autokick_timeout" = "-1"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "mp_autoteambalance" = "1"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "mp_buytime" = "1.5"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "mp_c4timer" = "45"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "mp_chattime" = "10"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "mp_consistency" = "1"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "mp_fadetoblack" = "0"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "mp_flashlight" = "0"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "mp_footsteps" = "1"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "mp_forcecamera" = "0"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "mp_forcechasecam" = "0"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "mp_fragsleft" = "0"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "mp_freezetime" = "6"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "mp_friendlyfire" = "0"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "mp_ghostfrequency" = "0.1"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "mp_hostagepenalty" = "13"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "mp_kickpercent" = "0.66"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "mp_limitteams" = "2"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "mp_logdetail" = "0"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "mp_logfile" = "1"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "mp_logmessages" = "1"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "mp_mapvoteratio" = "0.66"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "mp_maxrounds" = "0"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "mp_mirrordamage" = "0"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "mp_playerid" = "0"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "mp_roundtime" = "5"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "mp_startmoney" = "800"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "mp_timeleft" = "0"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "mp_timelimit" = "30"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "mp_tkpunish" = "0"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "mp_windifference" = "1"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "mp_winlimit" = "0"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "pausable" = "0"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "pb_aim_damper_coefficient_x" = "0.22"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "pb_aim_damper_coefficient_y" = "0.22"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "pb_aim_deviation_x" = "2.0"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "pb_aim_deviation_y" = "1.0"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "pb_aim_influence_x_on_y" = "0.25"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "pb_aim_influence_y_on_x" = "0.17"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "pb_aim_notarget_slowdown_ratio" = "0.5"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "pb_aim_offset_delay" = "1.2"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "pb_aim_spring_stiffness_x" = "13.0"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "pb_aim_spring_stiffness_y" = "13.0"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "pb_aim_target_anticipation_ratio" = "2.2"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "pb_aim_type" = "4"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "pb_autokill" = "0"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "pb_autokilldelay" = "45"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "pb_bot_join_team" = "ANY"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "pb_bot_quota_match" = "0"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "pb_chat" = "1"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "pb_dangerfactor" = "2000"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "pb_detailnames" = "0"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "pb_ffa" = "0"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "pb_jasonmode" = "0"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "pb_latencybot" = "2"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "pb_mapstartbotdelay" = "10"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "pb_maxbots" = "="
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "pb_maxbotskill" = "100"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "pb_maxcamptime" = "30"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "pb_maxweaponpickup" = "10"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "pb_minbots" = "0"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "pb_minbotskill" = "95"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "pb_numfollowuser" = "5"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "pb_radio" = "1"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "pb_restrequipammo" = "000000000"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "pb_restrweapons" = "00000000000000000000000000"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "pb_shootthruwalls" = "1"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "pb_skin" = "5"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "pb_spray" = "1"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "pb_timer_grenade" = "0.5"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "pb_timer_pickup" = "0.3"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "pb_timer_sound" = "0.5"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "pb_usespeech" = "0"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "pb_version" = "V3B21"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "pb_welcomemsgs" = "0"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "pb_wptfolder" = "wptdefault"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "Reason_Kicker" = "0.1"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "sv_accelerate" = "5"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "sv_aim" = "0"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "sv_airaccelerate" = "10"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "sv_allowupload" = "1"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "sv_alltalk" = "0"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "sv_bounce" = "1"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "sv_cheats" = "0"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "sv_clienttrace" = "1"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "sv_contact" = ""
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "sv_friction" = "4"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "sv_gravity" = "800"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "sv_logblocks" = "1"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "sv_maxrate" = "0"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "sv_maxspeed" = "600"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "sv_minrate" = "0"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "sv_password" = ""
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "sv_proxies" = "1"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "sv_restart" = "0"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "sv_restartround" = "0"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "sv_stepsize" = "18"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "sv_stopspeed" = "75"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "sv_uploadmax" = "0.5"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "sv_voiceenable" = "1"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "sv_wateraccelerate" = "10"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "sv_waterfriction" = "1"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvars end
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "sv_maxspeed" = "900"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "amx_nextmap" = "de_cold_day"
L 09/01/2016 - 19:49:24: Server cvar "sv_maxspeed" = "600"
L 09/01/2016 - 19:49:25: Started map "de_tuscan" (CRC "-38951698")
L 09/01/2016 - 19:49:32: World triggered "Round_Start"
L 09/01/2016 - 19:54:32: Team "CT" triggered "Target_Saved" (CT "1") (T "0")
L 09/01/2016 - 19:54:32: World triggered "Round_End"
L 09/01/2016 - 19:54:43: World triggered "Round_Start"
L 09/01/2016 - 19:59:43: Team "CT" triggered "Target_Saved" (CT "2") (T "0")
L 09/01/2016 - 19:59:43: World triggered "Round_End"
L 09/01/2016 - 19:59:54: World triggered "Round_Start"
L 09/01/2016 - 20:04:54: Team "CT" triggered "Target_Saved" (CT "3") (T "0")
L 09/01/2016 - 20:04:54: World triggered "Round_End"
L 09/01/2016 - 20:05:05: World triggered "Round_Start"
L 09/01/2016 - 20:10:05: Team "CT" triggered "Target_Saved" (CT "4") (T "0")
L 09/01/2016 - 20:10:05: World triggered "Round_End"
L 09/01/2016 - 20:10:16: World triggered "Round_Start"
L 09/01/2016 - 20:10:54: Server say "jestes xd"
L 09/01/2016 - 20:15:16: Team "CT" triggered "Target_Saved" (CT "5") (T "0")
L 09/01/2016 - 20:15:16: World triggered "Round_End"
L 09/01/2016 - 20:15:27: World triggered "Round_Start"
L 09/01/2016 - 20:19:38: Team "CT" scored "5" with "0" players
L 09/01/2016 - 20:19:38: Team "TERRORIST" scored "0" with "0" players
L 09/01/2016 - 20:19:38: Server cvar "mp_chattime" = "12"
L 09/01/2016 - 20:19:48: Server cvar "mp_chattime" = "10"
L 09/01/2016 - 20:19:48: [META] ini: Begin re-reading plugins list: /var/codmod/cstrike/addons/metamod/plugins.ini
L 09/01/2016 - 20:19:48: [META] ini: Read plugin config for: AMX Mod X
L 09/01/2016 - 20:19:48: [META] ini: Read plugin config for: dproto_EF
L 09/01/2016 - 20:19:48: [META] ini: Read plugin config for: POD-Bot mm
L 09/01/2016 - 20:19:48: [META] ini: Finished reading plugins list: /var/codmod/cstrike/addons/metamod/plugins.ini; Found 3 plugins
L 09/01/2016 - 20:19:48: [META] dll: Updating plugins...
L 09/01/2016 - 20:19:48: [META] dll: Finished updating 9 plugins; kept 3, loaded 0, unloaded 0, reloaded 0, delayed 0
L 09/01/2016 - 20:19:48: Log file closed
 

 


  • +
  • -
  • 0

#6 koloseum

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:96
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:MAXGame
Offline

Napisano 31.05.2017 22:08

Znowu taki mam problem : Wgrałem to na serwa : https://amxx.pl/topi...-update-tematu/

i mi wyskaktuje błąd xd.png  Teraz juz nie Segmentation Fault tylko jakies "Failed" i nie rozumiem co "mu szkodzi" :)

A logów nie ma :)

Proszę o Pomoc :)


  • +
  • -
  • 0

#7 koloseum

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:96
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:MAXGame
Offline

Napisano 01.06.2017 17:09   Najlepsza odpowiedź

@ref

 

 

Pomoże mi ktoś ? 


Użytkownik koloseum edytował ten post 01.06.2017 17:10

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych