Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Error VIP


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kureda

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:52
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Międzyrzec-Podlaski
Offline

Napisano 21.05.2017 20:40

Witam serdecznie.

Mam mały problem mianowicie chodzi o error któy spowodował dzisiaj crash na moim serwerze.

Proszę was o pomoc.

L 05/21/2017 - 21:26:49: [FAKEMETA] Invalid entity
L 05/21/2017 - 21:26:49: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "vip.amxx")
L 05/21/2017 - 21:26:49: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev")
L 05/21/2017 - 21:26:49: [AMXX]    [0] vip.sma::takeDamage (line 126)
public takeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
	if(((IsPlayer(idattacker) && is_user_connected(idattacker) && g_Vip[idattacker] && (ioid=idattacker)) ||
	(ioid=pev(idinflictor, pev_owner) && IsPlayer(ioid) && is_user_connected(ioid) && g_Vip[ioid]))){
		if(damagebits & DMG_BULLET){
			if(get_user_weapon(ioid)==CSW_DEAGLE){
				if(get_user_team(ioid)==2){
					damage*=(100+30)/100;
				}
			}
			if(get_user_weapon(ioid)==CSW_AK47){
				if(get_user_team(ioid)==2){
					damage*=(100+30)/100;
				}
			}
			if(get_user_weapon(ioid)==CSW_M4A1){
				if(get_user_team(ioid)==2){
					damage*=(100+30)/100;
				}
			}
		}
	}
	
	SetHamParamFloat(4, damage);
	return HAM_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 22.05.2017 14:36

public takeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
if(((IsPlayer(idattacker) && is_user_connected(idattacker) && g_Vip[idattacker] && (ioid=idattacker)) ||
(pev_valid(idinflictor) && ioid=pev(idinflictor, pev_owner) && IsPlayer(ioid) && is_user_connected(ioid) && g_Vip[ioid]))){
if(damagebits & DMG_BULLET){
if(get_user_weapon(ioid)==CSW_DEAGLE){
if(get_user_team(ioid)==2){
damage*=(100+30)/100;
}
}
if(get_user_weapon(ioid)==CSW_AK47){
if(get_user_team(ioid)==2){
damage*=(100+30)/100;
}
}
if(get_user_weapon(ioid)==CSW_M4A1){
if(get_user_team(ioid)==2){
damage*=(100+30)/100;
}
}
}
}
 
SetHamParamFloat(4, damage);
return HAM_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 1

#3 Kureda

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:52
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Międzyrzec-Podlaski
Offline

Napisano 22.05.2017 19:14

Dzięki wielkie! Zastosuje i zobaczę czy błąd ponownie się pojawi +


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych