Siemka. Robię do mojego serwera plugin z możliwością wybrania skina. Pomyślałem żeby zrobić cvary żeby nie trzeba było ciągle zmieniać kodu w .sma. Zrobiłem cvary w precache model i potem w kodzie gdzie podaje się lokalizacje skina ktorego chcemy wybrac po wcisnieciu odpowiedniej cyfry dodałem odczytanie informacji z cvara lecz po wybraniu modelu w grze on znika i nie mamy tak jak by wogóle broni w rece. Poniżej macie część kodu.
public plugin_init () {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
lokalizacja_skin_knife = register_cvar("lokalizacja_skin_knife", "models/polskiskillCSGO/knife/")
knife_skin_name1 = register_cvar("knife_skin_name1", "v_bayonet_slaughter")
public plugin_precache() {
new Mdl[128];
formatex(Mdl, charsmax(Mdl), "%s%s.mdl", get_pcvar_num(lokalizacja_skin_knife), get_pcvar_num(knife_skin_name1));
precache_model(Mdl);
public SetKnife(id , Knife) {
knife_model[id] = Knife
new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)
if ( Weapon != CSW_KNIFE )
return PLUGIN_HANDLED
new vkosa[128]
switch(Knife)
{
case 0: {
format(vkosa,charsmax(vkosa),"models/v_knife.mdl")
}
case 1: {
format(vkosa, 127, "%s%s", get_pcvar_num(lokalizacja_skin_knife), get_pcvar_num(knife_skin_name1));
}
}
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vkosa)
return PLUGIN_HANDLED;
}
próbowałem też formatexem ale dalej to samo. Mam nadzieje że ktoś podsunie pomysł a najlepiej poprawiony kod.


Dodatki SourceMod





.png.af113d4bbabc505eae94ffe31082ad91.png)








