Siemka. Robię do mojego serwera plugin z możliwością wybrania skina. Pomyślałem żeby zrobić cvary żeby nie trzeba było ciągle zmieniać kodu w .sma. Zrobiłem cvary w precache model i potem w kodzie gdzie podaje się lokalizacje skina ktorego chcemy wybrac po wcisnieciu odpowiedniej cyfry dodałem odczytanie informacji z cvara lecz po wybraniu modelu w grze on znika i nie mamy tak jak by wogóle broni w rece. Poniżej macie część kodu.
public plugin_init () { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) lokalizacja_skin_knife = register_cvar("lokalizacja_skin_knife", "models/polskiskillCSGO/knife/") knife_skin_name1 = register_cvar("knife_skin_name1", "v_bayonet_slaughter")
public plugin_precache() { new Mdl[128]; formatex(Mdl, charsmax(Mdl), "%s%s.mdl", get_pcvar_num(lokalizacja_skin_knife), get_pcvar_num(knife_skin_name1)); precache_model(Mdl);
public SetKnife(id , Knife) { knife_model[id] = Knife new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) if ( Weapon != CSW_KNIFE ) return PLUGIN_HANDLED new vkosa[128] switch(Knife) { case 0: { format(vkosa,charsmax(vkosa),"models/v_knife.mdl") } case 1: { format(vkosa, 127, "%s%s", get_pcvar_num(lokalizacja_skin_knife), get_pcvar_num(knife_skin_name1)); } } entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vkosa) return PLUGIN_HANDLED; }
próbowałem też formatexem ale dalej to samo. Mam nadzieje że ktoś podsunie pomysł a najlepiej poprawiony kod.