Rozumiem, że chodzi Ci o krew z gracza przy uderzeniu przez jakiś byt? Np kulkę na paintballu?
Spróbuj z tym stockiem:
new const BLOOD_SPRITE[] = "sprites/blood.spr"
new const BLOODSPRAY_SPRITE[] = "sprites/bloodspray.spr"
new sBlood, sBlood2
public plugin_precache()
{
sBlood = precache_model(BLOOD_SPRITE)
sBlood2 = precache_model(BLOODSPRAY_SPRITE)
}
stock Krwawienie(const Float:origin[3])
{
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(TE_BLOODSPRITE) // Spr ID
write_coord(floatround(origin[0]+random_num(-20,20))) // Positions X...
write_coord(floatround(origin[1]+random_num(-20,20))) // Y
write_coord(floatround(origin[2]+random_num(-20,20))) // Z
write_short(sBlood) //
write_short(sBlood2)
write_byte(248) // Color
write_byte(5) // Amount
message_end()
}
Użytkownik Aexis edytował ten post 20.05.2017 19:27