Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[KOSZ] Plugin.. [Problem]


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Amnezja

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:56
Offline

Napisano 16.05.2017 19:58

Witam :/ Piszę do was z taka sprawa czy mogłby mi ktos doradzic jak zrobić aby w moim pluginie dawało granaty bo dopiero co sie ucze pisania pluginów wiec mam nadzieje ze ktos mi doradzi :/ 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Aexis

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:59
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 16.05.2017 21:29

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>

public plugin_init()
{
	register_plugin("Menu Granaty", "1.0", "Aexis");
	register_clcmd("say /menu", "ShowMenu", _, "");
}

public ShowMenu(id)
{
	new menu = menu_create("Granaty", "menu_granaty");

	menu_additem(menu, "HE", "", 0); // case 0
	menu_additem(menu, "FB", "", 0); // case 1
	menu_additem(menu, "SM", "", 0); // case 2

	menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
	menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 3);
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna");
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");

	menu_display(id, menu, 0);

	return PLUGIN_HANDLED;
}

public menu_granaty(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_cancel(id);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

	new command[6], name[64], access, callback;

	menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);

	switch(item)
	{
		case 0: 
		{
			new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
			if(!henum && henum<1)
			{
				give_item(id, "weapon_hegrenade");
				++henum;
			}
		}
		case 1:
		{
			new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
			if(!fbnum && fbnum<2)
			{
				give_item(id, "weapon_flashbang");
				++fbnum;
			}
		}		
		case 2:
		{
			new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
			if(!sgnum && sgnum<1)
			{
				give_item(id, "weapon_smokegrenade");
				++sgnum;
			}
		}
	}
	

	menu_display(id, menu, 0);

	return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 0

1228979531_oie_291885ZfujEGiH(1).png.af1


#3 Amnezja

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:56
Offline

Napisano 17.05.2017 05:29

A mogłbyś jeszcze wyjasnić co do czego.. Przepraszam ale dopiero sie ucze :/ 


  • +
  • -
  • 0

#4 Aexis

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:59
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 17.05.2017 20:54

#include <amxmodx>//potrzebne moduły
#include <cstrike>
#include <fun>

public plugin_init()
{
	register_plugin("Menu Granaty", "1.0", "Aexis");//rejestracja pluginu
	register_clcmd("say /menu", "ShowMenu", _, "");//wywołanie funkcji na komendę /menu
}

public ShowMenu(id)//public naszej funkcji gdzie stworzymy menu
{
	new menu = menu_create("Granaty", "menu_granaty");//tworzenie menu, nadanie mu nazwy//poniżej dodawanie opcji do menu

	menu_additem(menu, "HE", "", 0); // pierwsza rzecz w menu (case 0)
	menu_additem(menu, "FB", "", 0); // druga rzecz w menu (case 1)
	menu_additem(menu, "SM", "", 0); // trzecia rzecz w menu (case 2)

	menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);//czy przycisk wyjscia bedzie wystepowal
	menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 3);//ilosc opcji na strone
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");//ustawia nazwe przycisku powrotu
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna");//ustawia nazwe przycisku nastepnej strony
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");//ustawia nazwe przycisku wyjscia
        menu_setprop(menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\y");//ustawia kolor cyferek w menu

	menu_display(id, menu, 0);//wyswietla menu

	return PLUGIN_HANDLED;
}

public menu_granaty(id, menu, item)//kod wykonywany przez poszczegolne opcje w menu
{
	if(item == MENU_EXIT)//wyjscie z menu
	{
		menu_cancel(id);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

	new command[6], name[64], access, callback;//zmienne

	menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);//służy do pobierania wszystkich informacji na temat opcji o danym indeksie w danym menu

switch(item)

{
case 0://1 opcja
{
new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);//zmienna pobierajaca ilosc he
if(!henum && henum<1)//sprawdza ile he ma gracz
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");//dodaje he
++henum;
}
}
case 1://2 opcja
{
new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);//zmienna poberajaca ilosc fb
if(!fbnum && fbnum<2)//sprawdza ile fb ma gracz
{
give_item(id, "weapon_flashbang");//dodaje fb
++fbnum;
}
}
case 2://3 opcja
{
new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);//zmienna pobierajaca ilosc smoke
if(!sgnum && sgnum<1)//sprawdza ile smoke ma gracz
{
give_item(id, "weapon_smokegrenade");//dodaje smoke
++sgnum;
}
}
}
 
 
//menu_display(id, menu, 0);//otwiera ponownie menu
menu_destroy(menu);//zamyka menu
 
return PLUGIN_HANDLED;
}

 

 

 


Użytkownik Aexis edytował ten post 17.05.2017 21:04

  • +
  • -
  • 0

1228979531_oie_291885ZfujEGiH(1).png.af1


#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.05.2017 22:24

Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.

Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.

Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych