Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem kolorowy ekran gracza przy rzucaniu Flashu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Dirr

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:78
  • Steam:steam
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Zawiercie
Offline

Napisano 07.05.2017 02:21

mam taki kod

#include <amxmodx>
#include <engine>

#define B_F 255
#define B_P 100
#define VOL_LOW 0.5

public plugin_precache() {
}

public ifflashed(id) {
	new effect = read_data(7)
	if (effect != B_F && effect != B_P) {

		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	Display_Fade(id,5,5,0x0001,255,255,255,255)

	return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_init() {
	register_plugin("Flash", "1.0", "Dirr")
	register_event("ScreenFade", "ifflashed", "be", "4=255", "5=255", "6=255", "7>199")
}

stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
    static msgScreenFade;

    if( !msgScreenFade ) msgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade")

    message_begin( !id ? MSG_ALL : MSG_ONE, msgScreenFade,{0,0,0},id );
    write_short( (1<<12) * duration );  // Duration of fadeout
    write_short( (1<<12) * holdtime );  // Hold time of color
    write_short( fadetype );    // Fade type
    write_byte ( red );         // Red
    write_byte ( green );       // Green
    write_byte ( blue );        // Blue
    write_byte ( alpha );       // Alpha
    message_end();
}

Jak zrobić by kolorowy ekran był tylko widoczny dla rzucającego ?


Użytkownik Dirr edytował ten post 07.05.2017 02:21

  • +
  • -
  • 0

#2 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 07.05.2017 19:30

To co tu masz to nie wystarczy, spróbuj użyć https://amxx.pl/doku...5/grenade_throw+ task 1.5 i wtedy.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych