Witam,
Chcę zrobić menu bez możliwości kliknięcia, tzn. zwykłe menu, normalne, ale np. pod klawiszem 3 jak się naciśnie to nic ma się nie robić.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 05.05.2017 20:01
Witam,
Chcę zrobić menu bez możliwości kliknięcia, tzn. zwykłe menu, normalne, ale np. pod klawiszem 3 jak się naciśnie to nic ma się nie robić.
Napisano 05.05.2017 20:04
Możesz zrobić tak że jeśli wybierzesz opcje 3 wykona się funkcja otwierające to menu wyboru w skutek czego graczowi będzie wydawać się że nic się nie stało po kliknięciu tej opcji.
case 3:{
Menu(id);
}
Napisano 05.05.2017 22:01
Z racji że nie mogę edytować pisze 2 posy. Pomyślałem że możesz nie ogarniać o co mi chodzi bo trochę na gmatwałem daje ci przykładowy kod.
// Generated with v3x's AMXX Menu Generator
#include <amxmodx>
public plugin_init()
{
register_plugin("My Menu", "1.0", "Me");
register_clcmd("/menu", "ShowMenu", _, "");
}
public ShowMenu(id)
{
new menu = menu_create("MyMenu", "mh_MyMenu");
menu_additem(menu, "Pierwsza Opcja", "", 0); // case 0
menu_additem(menu, "Druga Opcja", "", 0); // case 1
menu_additem(menu, "Trzecia Opcja", "", 0); // case 2
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 3);
menu_display(id, menu, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public mh_MyMenu(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_cancel(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new command[6], name[64], access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
switch(item)
{
case 0:{
kod... // Po wybraniu tej opcji menu zamyka sie
}
case 1:{
kod... // Po wybraniu tej opcji menu zamyka sie
}
case 2:{
ShowMenu(id) // Po wybraniu tej opcji menu wyboru otwiera się ponownie. Wygląda to tak jakby po wybraniu tej opcji nic się nie działo
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
Napisano 06.05.2017 17:51
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych