Witam,
Mam pytanie, jak zrobić, aby hud się nie bugował tak jak np. na cod modach? Mam plugin hud zwykły i plugin od pokazywania obrażeń i one ze sobą nie chcą współpracować, bo jedna na drugą nachodzi i znika hud.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 05.05.2017 16:35
Witam,
Mam pytanie, jak zrobić, aby hud się nie bugował tak jak np. na cod modach? Mam plugin hud zwykły i plugin od pokazywania obrażeń i one ze sobą nie chcą współpracować, bo jedna na drugą nachodzi i znika hud.
Napisano 05.05.2017 16:38
To zmień miejsce twojego huda.
Napisano 05.05.2017 16:40
@Toldi xDDD
Nie o to chodzi, te dwa pluginy są w różnych miejscach...
Napisano 05.05.2017 20:07
zmien channel huda
No okej, ale jak mam takie coś:
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.17, 0, , , , , -1)
To plugin nie chce się kompilować ( Error: Invalid expression, assumed zero on line 132 ). Chodzi tu chyba o te puste pola.
Napisano 05.05.2017 20:11
Spróbuj tego.
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.17, -1)
Napisano 05.05.2017 20:15
Spróbuj tego.
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.17, -1)
Nie działa, bo channel przechodzi wtedy do effects, jako -1
Napisano 05.05.2017 20:35
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.17, channel=-1)
Napisano 05.05.2017 20:41
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.17, channel=-1)
Error: Undefined symbol "channel" on line 132
Napisano 05.05.2017 21:20
Spróbuj tego. Metodą prób i błędów się zrobi
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.17, 0, 0, 0, 0, 0, -1)
Napisano 05.05.2017 21:36
@Toldi, ziomek, po co Ty takie coś piszesz...
Napisano 05.05.2017 22:04
@Toldi, ziomek, po co Ty takie coś piszesz...
Gdybym nie próbował w różny sposób nic bym się nie nauczył i niczego bym nie zrobił. Metodą prób i błędów wszystko da się zrobić. Próbuje w jakiś sposób ci pomóc skoro nie chcesz nie ma sprawy.
Napisano 05.05.2017 22:17
jezeli chcesz zeby jakis parametr byl taki jak w standardzie bez pisania tego mozesz zrobic tak
set_hudmessage(0,255,0,-1.0,0.65,_,_,_,_,_,1)
lub
set_hudmessage(0,255,0,-1.0,0.65, .channel = 1)
Cześć
Napisano 06.05.2017 10:27
jezeli chcesz zeby jakis parametr byl taki jak w standardzie bez pisania tego mozesz zrobic tak
set_hudmessage(0,255,0,-1.0,0.65,_,_,_,_,_,1)lub
set_hudmessage(0,255,0,-1.0,0.65, .channel = 1)
Dobra, działa, a jak dodać takie coś:
menu = menu_create("TEST %d", oqp[id], "mh_MyMenu");
Bo po wpisaniu czegoś takiego są błędy:
Error: Argument type mismatch (argument 3) on line 221
Napisano 06.05.2017 10:53
static title[128] formatex(title,127,"Zmienna: %d",g_moja_zmienna) new menu = menu_create(title,"handler")
Cześć
Napisano 06.05.2017 12:19
static title[128] formatex(title,127,"Zmienna: %d",g_moja_zmienna) new menu = menu_create(title,"handler")
Dobra, działa dzięki, ale jeszcze mam pytanie co do tego:
jezeli chcesz zeby jakis parametr byl taki jak w standardzie bez pisania tego mozesz zrobic tak
set_hudmessage(0,255,0,-1.0,0.65,_,_,_,_,_,1)lub
set_hudmessage(0,255,0,-1.0,0.65, .channel = 1)
Dałem -1 oraz 15 i oba nie działają, dalej wiadomości hud nachodzą na siebie tzn. jedna się wyświetli to druga znika.
Napisano 06.05.2017 17:47
Kanały są 4 - od 1 do 4.
-1 - przydziela pierwszy wolny kanał, jeżeli taki jest, jak nie to random
Daj jednemu np. 3 a drugiemu 4
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych