Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zrobienie hud, które nie będzie się 'bugował'.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 TWZ

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:38
Offline

Napisano 05.05.2017 16:35

Witam,

Mam pytanie, jak zrobić, aby hud się nie bugował tak jak np. na cod modach? Mam plugin hud zwykły i plugin od pokazywania obrażeń i one ze sobą nie chcą współpracować, bo jedna na drugą nachodzi i znika hud.


  • +
  • -
  • 0

#2 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 05.05.2017 16:38

To  zmień miejsce twojego huda.


  • +
  • -
  • 0

#3 TWZ

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:38
Offline

Napisano 05.05.2017 16:40

@Toldi xDDD

Nie o to chodzi, te dwa pluginy są w różnych miejscach...


  • +
  • -
  • 0

#4 tytusek

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 05.05.2017 16:43

zmien channel huda

https://amxx.pl/topi...domości-na-hud/


  • +
  • -
  • 1

#5 TWZ

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:38
Offline

Napisano 05.05.2017 20:07

No okej, ale jak mam takie coś:

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.17, 0, , , , , -1)

To plugin nie chce się kompilować ( Error: Invalid expression, assumed zero on line 132 ). Chodzi tu chyba o te puste pola.


  • +
  • -
  • 0

#6 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 05.05.2017 20:11

Spróbuj tego.

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.17, -1)

  • +
  • -
  • 0

#7 TWZ

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:38
Offline

Napisano 05.05.2017 20:15

 

Spróbuj tego.

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.17, -1)

Nie działa, bo channel przechodzi wtedy do effects, jako -1


  • +
  • -
  • 0

#8 tytusek

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 05.05.2017 20:35

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.17, channel=-1)


  • +
  • -
  • 1

#9 TWZ

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:38
Offline

Napisano 05.05.2017 20:41

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.17, channel=-1)

Error: Undefined symbol "channel" on line 132


  • +
  • -
  • 0

#10 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 05.05.2017 21:20

Spróbuj tego. Metodą prób i błędów się zrobi xD

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.17, 0, 0, 0, 0, 0, -1)

  • +
  • -
  • -3

#11 TWZ

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:38
Offline

Napisano 05.05.2017 21:36

@Toldi, ziomek, po co Ty takie coś piszesz...


  • +
  • -
  • 0

#12 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 05.05.2017 22:04

@Toldi, ziomek, po co Ty takie coś piszesz...

Gdybym nie próbował w różny sposób nic bym się nie nauczył i niczego bym nie zrobił. Metodą prób i błędów wszystko da się zrobić. Próbuje w jakiś sposób ci pomóc skoro nie chcesz nie ma sprawy.


  • +
  • -
  • 0

#13 rzeznik9871

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:260
Offline

Napisano 05.05.2017 22:17

jezeli chcesz zeby jakis parametr byl taki jak w standardzie bez pisania tego mozesz zrobic tak

set_hudmessage(0,255,0,-1.0,0.65,_,_,_,_,_,1)

lub

set_hudmessage(0,255,0,-1.0,0.65, .channel = 1)

  • +
  • -
  • 3

Cześć


#14 TWZ

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:38
Offline

Napisano 06.05.2017 10:27

 

jezeli chcesz zeby jakis parametr byl taki jak w standardzie bez pisania tego mozesz zrobic tak

set_hudmessage(0,255,0,-1.0,0.65,_,_,_,_,_,1)

lub

set_hudmessage(0,255,0,-1.0,0.65, .channel = 1)

Dobra, działa, a jak dodać takie coś:

menu = menu_create("TEST %d", oqp[id], "mh_MyMenu");

Bo po wpisaniu czegoś takiego są błędy:

Error: Argument type mismatch (argument 3) on line 221


  • +
  • -
  • 0

#15 rzeznik9871

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:260
Offline

Napisano 06.05.2017 10:53

	static title[128]
	formatex(title,127,"Zmienna: %d",g_moja_zmienna)
	new menu = menu_create(title,"handler")

  • +
  • -
  • 0

Cześć


#16 TWZ

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:38
Offline

Napisano 06.05.2017 12:19

	static title[128]
	formatex(title,127,"Zmienna: %d",g_moja_zmienna)
	new menu = menu_create(title,"handler")

Dobra, działa dzięki, ale jeszcze mam pytanie co do tego:

 

 

jezeli chcesz zeby jakis parametr byl taki jak w standardzie bez pisania tego mozesz zrobic tak

set_hudmessage(0,255,0,-1.0,0.65,_,_,_,_,_,1)

lub

set_hudmessage(0,255,0,-1.0,0.65, .channel = 1)

Dałem -1 oraz 15 i oba nie działają, dalej wiadomości hud nachodzą na siebie tzn. jedna się wyświetli to druga znika.


  • +
  • -
  • 0

#17 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 06.05.2017 17:47

Kanały są 4 - od 1 do 4.

-1 - przydziela pierwszy wolny kanał, jeżeli taki jest, jak nie to random

Daj jednemu np. 3 a drugiemu 4


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych