Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CS:GO

Cos ala cureweapon

cs:go

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 tytusek

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 02.05.2017 20:15

Cześć szukam coś ala cureweapon z amxx do sourcemoda

i nie chce uzywac prethinka :_: macie jakies propozycje?


  • +
  • -
  • 0

#2 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 02.05.2017 20:46

Co kiedy chcesz wywoływać? Polecam SDKHooks albo klasycznie spróbuj z eventami https://wiki.alliedm...ffensive_Events

Tutaj poradnik co do eventów: https://amxx.pl/topi...wanie-wydarzeń/


  • +
  • -
  • 0

#3 tytusek

    Czempion

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 02.05.2017 23:24

chce wywołać kiedy gracz trzyma konkretna bron

mozna byloby zrobic sprawdzanie w prethinku ale to za bardzo obciazy server wiec szukam jakiegos ciekawego eventu lub sposobu, z createtimera tez nie chce korzystac chyba ze to bedzie ostatecznosc i nic innego nie znajde :X

 

w tych eventach szukałem nic nie znalazłem "ciekawego"


  • +
  • -
  • 0

#4 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 03.05.2017 08:29

Raczej myślałem żeby w każdym evencie dot. broni wywoływać jakąś funkcję, np. CurWeapon, i w tej funkcji działać.

Zwróć uwagę że CurWeapon wykonuje się tylko co 'podświetlenie' licznika od naboi w HUD, tj. co zmianę broni, po reloadzie naboi, co strzał i co pusty strzał chyba też więc opcja którą zaproponowałem chyba do zrobienia.


  • +
  • -
  • 0

#5 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 03.05.2017 10:50

Zastosuj SDKHook(client, SDKHook_WeaponSwitch


  • +
  • -
  • 1

b35020692_qesnxqa.png


#6 tytusek

    Czempion

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 17.05.2017 16:06

znowu zajrzałem do sourcemoda i przybywam z problemami :v 

public OnClientPutInServer(client)
{
    SDKHook(client, SDKHook_WeaponSwitch, OnPlayerWeaponSwitch);
}
public OnClientDisconnect(client)
{
    SDKUnhook(client, SDKHook_WeaponSwitch, OnPlayerWeaponSwitch);
}
 
public OnPlayerWeaponSwitch(client)
{
    new String:weapon[32];
    GetClientWeapon(client, weapon, sizeof(weapon));
    if(StrContains(weapon, "knife", false) != -1)
    {
          trzymamnoz[client]=true;
    }
    else
    {
          trzymamnoz[client]=false;
    }
}  

dość dziwnie to działa, zmienna trzymamnoz[client] jest true gdy zmienimy na nóz a potem na inna broń, a chce zeby bylo gdy zmienimy na nóz trzymamnoz[client]=true

jakies pomysly/zamieniki 


  • +
  • -
  • 0

#7 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 17.05.2017 17:05

Parametry WeaponSwitch wyglądają następująco:

function Action (int client, int weapon);

wykorzystaj weapon i pobierz klase

GetEntPropString(weapon, Prop_Data, "m_iClassname", szWeapon, 31);

gdzie szWeapon - nazwa broni, dla noża weapon_knife


  • +
  • -
  • 1

#8 tytusek

    Czempion

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 17.05.2017 17:10

Parametry WeaponSwitch wyglądają następująco:

function Action (int client, int weapon);

wykorzystaj weapon i pobierz klase

GetEntPropString(weapon, Prop_Data, "m_iClassname", szWeapon, 31);

gdzie szWeapon - nazwa broni, dla noża weapon_knife

w csgo samo weapon_knife nie przejdzie chyba, bo jest kilka rodzajów noza bagnety itd..


  • +
  • -
  • 0

#9 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 17.05.2017 17:14

Z tego co wyczytałem tutaj:

https://developer.va...ensive_Entities

To nie ma podziału, chociaż wiem o co Ci chodzi - najlepiej przetestować by było poprzez np. drukowanie klasy na czacie.

Ja na codzie korzystałem z czegoś takiego i nikt mi się nigdy na problemu nie skarżył, ale z drugiej strony na własne oczy nie widziałem żeby to działało i nie chcę Cię skłamać :P 


  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych