Cześć szukam coś ala cureweapon z amxx do sourcemoda
i nie chce uzywac prethinka :_: macie jakies propozycje?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 02.05.2017 20:15
Cześć szukam coś ala cureweapon z amxx do sourcemoda
i nie chce uzywac prethinka :_: macie jakies propozycje?
Napisano 02.05.2017 20:46
Co kiedy chcesz wywoływać? Polecam SDKHooks albo klasycznie spróbuj z eventami https://wiki.alliedm...ffensive_Events
Tutaj poradnik co do eventów: https://amxx.pl/topi...wanie-wydarzeń/
Napisano 02.05.2017 23:24
chce wywołać kiedy gracz trzyma konkretna bron
mozna byloby zrobic sprawdzanie w prethinku ale to za bardzo obciazy server wiec szukam jakiegos ciekawego eventu lub sposobu, z createtimera tez nie chce korzystac chyba ze to bedzie ostatecznosc i nic innego nie znajde ![]()
w tych eventach szukałem nic nie znalazłem "ciekawego"
Napisano 03.05.2017 08:29
Raczej myślałem żeby w każdym evencie dot. broni wywoływać jakąś funkcję, np. CurWeapon, i w tej funkcji działać.
Zwróć uwagę że CurWeapon wykonuje się tylko co 'podświetlenie' licznika od naboi w HUD, tj. co zmianę broni, po reloadzie naboi, co strzał i co pusty strzał chyba też więc opcja którą zaproponowałem chyba do zrobienia.
Napisano 17.05.2017 16:06
znowu zajrzałem do sourcemoda i przybywam z problemami :v
public OnClientPutInServer(client)
{
SDKHook(client, SDKHook_WeaponSwitch, OnPlayerWeaponSwitch);
}
public OnClientDisconnect(client)
{
SDKUnhook(client, SDKHook_WeaponSwitch, OnPlayerWeaponSwitch);
}
public OnPlayerWeaponSwitch(client)
{
new String:weapon[32];
GetClientWeapon(client, weapon, sizeof(weapon));
if(StrContains(weapon, "knife", false) != -1)
{
trzymamnoz[client]=true;
}
else
{
trzymamnoz[client]=false;
}
}
dość dziwnie to działa, zmienna trzymamnoz[client] jest true gdy zmienimy na nóz a potem na inna broń, a chce zeby bylo gdy zmienimy na nóz trzymamnoz[client]=true
jakies pomysly/zamieniki
Napisano 17.05.2017 17:05
Parametry WeaponSwitch wyglądają następująco:
function Action (int client, int weapon);
wykorzystaj weapon i pobierz klase
GetEntPropString(weapon, Prop_Data, "m_iClassname", szWeapon, 31);
gdzie szWeapon - nazwa broni, dla noża weapon_knife
Napisano 17.05.2017 17:10
Parametry WeaponSwitch wyglądają następująco:
function Action (int client, int weapon);wykorzystaj weapon i pobierz klase
GetEntPropString(weapon, Prop_Data, "m_iClassname", szWeapon, 31);gdzie szWeapon - nazwa broni, dla noża weapon_knife
w csgo samo weapon_knife nie przejdzie chyba, bo jest kilka rodzajów noza bagnety itd..
Napisano 17.05.2017 17:14
Z tego co wyczytałem tutaj:
https://developer.va...ensive_Entities
To nie ma podziału, chociaż wiem o co Ci chodzi - najlepiej przetestować by było poprzez np. drukowanie klasy na czacie.
Ja na codzie korzystałem z czegoś takiego i nikt mi się nigdy na problemu nie skarżył, ale z drugiej strony na własne oczy nie widziałem żeby to działało i nie chcę Cię skłamać
![]() |
CS:GO
[ROZWIĄZANE] Instalacja serwera CS:CONapisany przez Lakrous, 22.06.2025 |
|
|
||
CS:GO
[Szukam] Kill sound/PluginNapisany przez Kacperix, 24.03.2024 |
|
|
|||
Kupię/zlecę napisanie - COD MOD do CS:GONapisany przez Remulux, 18.02.2023 |
|
|
|||
CS:GO
Ultra VIPZaawansowany system VIP na twój serwer Napisany przez Mesharsky, 15.02.2023 |
|
|
|||
CS:GO
Reklama Kill4uHubercik. Napisany przez Hubercik., 05.01.2023 |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych