Witam mam takie "gomoda" i zrobilem w nim zapis nvault . Wszystko do tej pory było ok jak nie postanowiłem by skiny sie zapisywały na nastepna mape oczywiscie te które mamy "założone".
Skin sie zapisuje normalnie mamy na nastepna mape lecz gdy wejdzie jakis gracz on ma również te skiny .
Client disconnect:
public client_disconnect(id){ UsingWeapon[id][1] = 0; }
Tutaj zapis nvault:
public Zapisz(id) { new vaultkey[64], vaultdata[256]; format(vaultkey, 63, "%s-SKINYMOD", nazwa_gracza[id]); format(vaultdata, 255, "%i#", UsingWeapon[id][1]); nvault_set(vault, vaultkey, vaultdata); return; } public Wczytaj(id) { new vaultkey[64], vaultdata[256]; format(vaultkey, 63, "%s-SKINYMOD", nazwa_gracza[id]); nvault_get(vault, vaultkey, vaultdata,255); replace_all(vaultdata, 255, "#", " "); new temp_usingweapon1[33]; parse(vaultdata, temp_usingweapon1, 32); UsingWeapon[id][1] = str_to_num(temp_usingweapon1); return; }
a tu tablica która mam :
new UsingWeapon[33][10]
Użytkownik Hiko edytował ten post 01.05.2017 20:42