Cześć, wie ktoś o co chodzi ? ;/
Czy te problemy nie tworzą dobrego plilu amxx? Czy Odpali jak są te uwagi ?
Użytkownik kocurei edytował ten post 21.04.2017 16:41
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 21.04.2017 20:16
Odpali bez problemów raczej, jednak osobiście uważam że lepiej takich ostrzeżeń unikać.
Napisano 25.04.2017 14:20
Sprawdź
public main_menu_level(id , menu , item)
{
if ( !is_user_alive(id) )
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
#if defined ZOMBIE_PLAGUE
if ( zp_has_round_started() && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T )
return PLUGIN_HANDLED;
#endif
if(zp_core_is_zombie(id))
return PLUGIN_HANDLED;
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], iName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);
new item_id = str_to_num(data);
switch (item_id)
{
case 1: // show pistols
{
if(PlayerLevel[id] > 23)
show_menu_level_pistol_gold(id)
else show_menu_level_pistol(id);
}
case 2: // last weapons
{
if(zp_class_survivor_get(id) || zp_class_sniper_get(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(PlayerLevel[id] > 23)
{
if ( PlayerLevel[id] - 24 > MAX_PISTOLS_MENU - 1 )
{
give_weapon_menu(id, g_remember_selection[id], 1, 1);
give_weapon_menu(id, g_remember_selection_pistol[id], 0, 0);
}
else if ( PlayerLevel[id] - 24 < MAX_PISTOLS_MENU )
{
give_weapon_menu(id, g_remember_selection_pistol[id], 1, 1);
}
}
else
{
if ( PlayerLevel[id] > MAX_PISTOLS_MENU - 1 )
{
give_weapon_menu(id, g_remember_selection[id], 1, 1);
give_weapon_menu(id, g_remember_selection_pistol[id], 0, 0);
}
else if ( PlayerLevel[id] < MAX_PISTOLS_MENU )
{
give_weapon_menu(id, g_remember_selection_pistol[id], 1, 1);
}
}
if(zp_class_human_get_next(id) == ZP_INVALID_HUMAN_CLASS)
{
zp_class_human_show_menu(id)
}
else nat_menu_questow(id)
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych