Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z kompilacją pliku


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 kocurei

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:49
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.04.2017 16:41

Cześć, wie ktoś o co chodzi ? ;/

Czy te problemy nie tworzą dobrego plilu amxx? Czy Odpali jak są te uwagi ?

 

 

screenshot_20170421_174050.png


Użytkownik kocurei edytował ten post 21.04.2017 16:41

  • +
  • -
  • 0

#2 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 21.04.2017 20:16

Odpali bez problemów raczej, jednak osobiście uważam że lepiej takich ostrzeżeń unikać.


  • +
  • -
  • 0

#3 Lizka

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:209
  • Imię:Lukas
Offline

Napisano 25.04.2017 14:20

Sprawdź

 

public main_menu_level(id , menu , item)
{
if ( !is_user_alive(id) )
{
return PLUGIN_HANDLED;
}

#if defined ZOMBIE_PLAGUE
if ( zp_has_round_started() && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T )
return PLUGIN_HANDLED;
#endif

if(zp_core_is_zombie(id))
return PLUGIN_HANDLED;

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], iName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);

new item_id = str_to_num(data);

switch (item_id)
{
case 1: // show pistols
{
if(PlayerLevel[id] > 23)
show_menu_level_pistol_gold(id)
else show_menu_level_pistol(id);
}
case 2: // last weapons
{
if(zp_class_survivor_get(id) || zp_class_sniper_get(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(PlayerLevel[id] > 23)
{
if ( PlayerLevel[id] - 24 > MAX_PISTOLS_MENU - 1 )
{
give_weapon_menu(id, g_remember_selection[id], 1, 1);
give_weapon_menu(id, g_remember_selection_pistol[id], 0, 0);
}
else if ( PlayerLevel[id] - 24 < MAX_PISTOLS_MENU )
{
give_weapon_menu(id, g_remember_selection_pistol[id], 1, 1);
}
}
else
{
if ( PlayerLevel[id] > MAX_PISTOLS_MENU - 1 )
{
give_weapon_menu(id, g_remember_selection[id], 1, 1);
give_weapon_menu(id, g_remember_selection_pistol[id], 0, 0);
}
else if ( PlayerLevel[id] < MAX_PISTOLS_MENU )
{
give_weapon_menu(id, g_remember_selection_pistol[id], 1, 1);
}
}
if(zp_class_human_get_next(id) == ZP_INVALID_HUMAN_CLASS)
{
zp_class_human_show_menu(id)
}
else nat_menu_questow(id)
}
}

menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych