Jump to content

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Photo

Kompilacja Mapy


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Posted 20.04.2017 21:41

Siema. Tworze swoją 1 mapę w programie VHE. Skończyłem ją i chcę ją skompilować i wyskakuje mi błąd.

Dodam że przed tą mapą stworzył sb takie proste pomieszczenie z paroma skrzynkami dla testu programu kompilacja udała się i normalnie na niej grałem.

 

Nie sugerujcie się że mapa jest do cs go przez przedrostek am_ bo ta mapka jest pod 1.6

 

Spoiler

 

Mam nadzieje że ktoś pomoże bo nie chciał bym się szybko zniechęcać.


Edited by Toldi, 20.04.2017 21:42.

  • +
  • -
  • 0

#2 Toldi

    Czempion

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Posted 21.04.2017 16:05

Zapewne chodzi o teksturę, która nazywa się właśnie SKIP ale co jest z nią nie tak??

 

Pomoże ktoś?

 

Jeszcze dodam kawałek kodu.

 

Spoiler


Edited by Toldi, 21.04.2017 16:18.

  • +
  • -
  • 0

#3 uPster

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:6
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
Offline

Posted 27.06.2017 05:48

Instaluje się na dysku C, ponieważ z dyskiem D mogą być problemy (Ja tak miałem).

I jeszcze jak tworzyłem mapy to żadnych problemów nie miałem.
  • +
  • -
  • 0

#4 Mrufka.

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:40
Offline

Posted 27.06.2017 09:03

Obiekty, które sypią Ci errorami mają więcej niż jedną właściwość i przez to nie możesz skompilować mapy. Powiedzmy, że mając sześć ścian w bryle masz dwie z teksturą wody, jedną z teksturą SKY i trzy z teksturą jakiejś ściany - To nie ma prawa działać ;_;

Zmień całe obiekty na identyczną teksturę albo na taką o identycznych właściwościach i będzie normalnie kompilować.

 

(Niby post 2 miesiące temu, ale to co napisał typek wyżej tylko wprowadza w błąd osoby, które będą w przyszłości szukać rozwiązania tego problemu i będą kierować się tym tematem więc trzeba było go poprawić)


Edited by Mrufka., 27.06.2017 09:06.

  • +
  • -
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users