Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Standardowe api (jb cypis) - Jak dodać sprawdzanie czy gracz wybrał team?Standardowe api (jb cypis) - Jak dodać sprawdzanie czy gracz wybrał team?


Najlepsza odpowiedź vanillah, wczoraj, 14:39

zamien caly GdzieDojsc(id, team)
na

public wiadomosc(id){
ColorChat(id, GREEN, "WIADOMOSC");
}

GdzieDojsc(id, team)
{
set_pdata_int(id, 125, get_pdata_int(id, 125) & ~(1<<8));
if(team == 6)
{
if(!is_user_alive(id))
{
gTeam[id] = 0;
engclient_cmd(id, "jointeam", "6");
}
else
client_print(id, print_center, "Nie mozesz byc obserwatorem");
return;
}

if(gTeam[id] == team)
return;

new ile_graczy[2];
for(new i=1; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i))
continue;

switch(cs_get_user_team(i))
{
case 1: ile_graczy[0]++;
case 2: ile_graczy[1]++;
}
}
if(czas_bronie && jail_day%7 && !gTeam[id] && ((team == 1 && ile_graczy[0]) || (team == 2 && ile_graczy[1])))
{
ColorChat(id, GREEN, "[PrisonBreak]^x01 Mozesz dolaczyc dopiero jak sie skonczy runda!");
GdzieDojsc(id, 6);
return;
}

new iRet;
ExecuteForward(fJoinTeam, iRet, id, team, ile_graczy[0], ile_graczy[1]);

switch(iRet)
{
case 9999: return;
case 1,2: team = iRet;
}

if(gTeam[id] == team)
return;

new msg_blocke = get_msg_block(g_msgid[id]);
set_msg_block(g_msgid[id], BLOCK_SET);
engclient_cmd(id, "jointeam", team==2? "2": "1");
//set_msg_block(g_msgid[id], msg_blocke);

//set_msg_block(g_msgid[id], BLOCK_SET);
engclient_cmd(id, "joinclass", "1");
set_msg_block(g_msgid[id], msg_blocke);
gTeam[id] = team;
wiadomosc(id);
}
Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mrufka.

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:28
Offline

Napisano 20.04.2017 12:51

 Witam

Potrzebuje dodać funkcję, która ma za zadanie sprawdzić czy gracz wybrał team i jeżeli wybrał przykładowo wysłać mu wiadomość z przywitaniem na czacie.

Może jestem jakiś ułomny, ale nie potrafię tego dodać do: https://amxx.pl/inde...attach_id=68367, a nawet nie wiem co tam dodać ;_;

 

PS Jeżeli pomyliłem działy to przepraszam, nie wiedziałem gdzie to wstawić ;-;


  • +
  • -
  • 0

#2 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 929
Master

  • Postów:2163
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 26.04.2017 21:50

Powitanie najlepiej jak na Codzie czyli taska po połączeniu i już - optymalnie wg. mnie.


  • +
  • -
  • 0

Sprzedam:

  • Automatyczny Sklep SMS
  • CS:GO Mod (skiny, skrzynki, klucze, misje, podnoszenie broni jak w CS:GO - możliwość edytowania wszystkiego samemu!)
  • Cod Mod - zupełnie odświeżona wersja posiada nowiuśkie klany, misje, unikatowe klasy oraz perki

#3 Mrufka.

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:28
Offline

Napisano 27.04.2017 21:53

Problem w tym, że jak zrobię na taska to wiadomość wyświetli się po czasie nawet jeżeli gracz nie wybierze teamu, a mi chodzi o wiadomość po wybraniu drużyny.


  • +
  • -
  • 0

#4 vanillah

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 47
Pomocny

  • Postów:179
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano wczoraj, 14:39   Najlepsza odpowiedź

zamien caly GdzieDojsc(id, team)
na

public wiadomosc(id){
ColorChat(id, GREEN, "WIADOMOSC");
}

GdzieDojsc(id, team)
{
set_pdata_int(id, 125, get_pdata_int(id, 125) & ~(1<<8));
if(team == 6)
{
if(!is_user_alive(id))
{
gTeam[id] = 0;
engclient_cmd(id, "jointeam", "6");
}
else
client_print(id, print_center, "Nie mozesz byc obserwatorem");
return;
}

if(gTeam[id] == team)
return;

new ile_graczy[2];
for(new i=1; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i))
continue;

switch(cs_get_user_team(i))
{
case 1: ile_graczy[0]++;
case 2: ile_graczy[1]++;
}
}
if(czas_bronie && jail_day%7 && !gTeam[id] && ((team == 1 && ile_graczy[0]) || (team == 2 && ile_graczy[1])))
{
ColorChat(id, GREEN, "[PrisonBreak]^x01 Mozesz dolaczyc dopiero jak sie skonczy runda!");
GdzieDojsc(id, 6);
return;
}

new iRet;
ExecuteForward(fJoinTeam, iRet, id, team, ile_graczy[0], ile_graczy[1]);

switch(iRet)
{
case 9999: return;
case 1,2: team = iRet;
}

if(gTeam[id] == team)
return;

new msg_blocke = get_msg_block(g_msgid[id]);
set_msg_block(g_msgid[id], BLOCK_SET);
engclient_cmd(id, "jointeam", team==2? "2": "1");
//set_msg_block(g_msgid[id], msg_blocke);

//set_msg_block(g_msgid[id], BLOCK_SET);
engclient_cmd(id, "joinclass", "1");
set_msg_block(g_msgid[id], msg_blocke);
gTeam[id] = team;
wiadomosc(id);
}

Użytkownik vanillah edytował ten post wczoraj, 14:41

  • +
  • -
  • 1

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

Wykonam pluginy, paczki (amxx) kontakt GG: 32263742


#5 Mrufka.

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:28
Offline

Napisano wczoraj, 23:14

Dzięki, właśnie o to mi chodziło. +


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych