Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Perk

[Perk]Odporność/HP

perk

Najlepsza odpowiedź d0naciak, 26.04.2017 20:42

30 standardowo + 20 pkt inteligencji pewnie - tak jest ustawione jak masz w opisie perku.

Gorzej jak ktos ma już perk i walnie full w kondycje to wtedy fakt nie uwzgledni, a moze to i lepiej - chyba ze zaczna sie wymieniac wtedy to zadziala.

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 ZenitYatta

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
Offline

Napisano 17.04.2017 16:44

Albo nie umiem dobrze szukać, albo nie znalazłem nigdzie tego, co chcę.

Chodzi o perk z odpornością i HP zależnymi od inteligencji.
Np dodanie tego do statystyk ("Dostajesz 10 wytrzymałości (+int))"

Próbowałem przerobić obrazenia od inta, jednak coś mi nie idzie.

Jest gdzieś coś takiego? Lub czy ktoś mógłby to dla mnie napisać?


Użytkownik SenmiMsS edytował ten post 17.04.2017 16:44

  • +
  • -
  • 0

#2 NEQU#

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:363
  • GG:
Offline

Napisano 17.04.2017 17:12

daj perki z wytrzymaloscią/hp dorobie ci przeliczniki od inta i tyle.


  • +
  • -
  • 0

#3 ZenitYatta

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
Offline

Napisano 17.04.2017 17:19

Spoiler

Spoiler

Użytkownik SenmiMsS edytował ten post 17.04.2017 17:19

  • +
  • -
  • 0

#4 NEQU#

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:363
  • GG:
Offline

Napisano 17.04.2017 17:41

Spoiler

 

Spoiler

 

Z przelicznikiem 1;1


Użytkownik NEQU# edytował ten post 17.04.2017 17:43

  • +
  • -
  • 0

#5 ZenitYatta

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
Offline

Napisano 17.04.2017 18:03

Nie działa


  • +
  • -
  • 0

#6 ZenitYatta

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
Offline

Napisano 22.04.2017 15:13

Odświeżam


  • +
  • -
  • 0

#7 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 23.04.2017 18:51

#include <amxmodx>
#include <codmod>
 
new const perk_name[] = "Paczka hp";
new const perk_desc[] = "Dostajesz 30 Zdrowia (+int)";
 
new ilosc_pkt[33];
 
public plugin_init() 
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
 
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
new zycie = ilosc_pkt[id] = 30+cod_get_user_intelligence(id);
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+zycie);
}
 
public cod_perk_disabled(id)
{
new zycie = ilosc_pkt[id];
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-zycie);
}

  • +
  • -
  • 0

#8 ZenitYatta

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
Offline

Napisano 26.04.2017 20:21

#include <amxmodx>
#include <codmod>
 
new const perk_name[] = "Paczka hp";
new const perk_desc[] = "Dostajesz 30 Zdrowia (+int)";
 
new ilosc_pkt[33];
 
public plugin_init() 
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
 
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
new zycie = ilosc_pkt[id] = 30+cod_get_user_intelligence(id);
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+zycie);
}
 
public cod_perk_disabled(id)
{
new zycie = ilosc_pkt[id];
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-zycie);
}

 

Perk daje jednorazowo 50hp bez uwzględniania inta czy innych statów


  • +
  • -
  • 0

#9 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 26.04.2017 20:42   Najlepsza odpowiedź

30 standardowo + 20 pkt inteligencji pewnie - tak jest ustawione jak masz w opisie perku.

Gorzej jak ktos ma już perk i walnie full w kondycje to wtedy fakt nie uwzgledni, a moze to i lepiej - chyba ze zaczna sie wymieniac wtedy to zadziala.


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: perk

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych