Ciągłe kicki "fake client" i "...
Ogen Dogen
14.04.2017
Witam,
Od kilku dni męczę się z nietypową sytuacją na serwerze, mianowicie mogą wejść do gry tylko nieliczne osoby, a zdecydowana większość nie jest wpuszczana z błędem "Reason: Fake client. Connection was in idle state."
W najlepszym wypadku po kilku rundach już nikt nie może wejść, lecz tym którym udało się wcześniej wejść grają dalej bez problemu. W najgorszym wypadku serwer się crashuje po kilku mapach.
Od razu naprostuje, że to nie jest wina dproto ani jego konfiguracji, ponieważ po wyłączeniu dproto zmienia się tylko powód na "Timed Out". Od dłuższego czasu nie było nic zmieniane na serwerze.
Hosting rozkłada ręce, twierdząc że to złożony atak ddos oraz nie wie czy i kiedy to ogarnie. Moja konfiguracja: HLDS 6153, dproto 0.9.548, AMXX 1.8.2
Może zmiana silnika na reHLDS coś tu zmieni ? Będę wdzięczny za każdą wskazówkę, która naprowadzi mnie lub hosting na rozwiązanie
//edit Atak według hostingu jest skierowany tylko w mój serwer
Linux'
14.04.2017
Przejscie na rehlds na pewno nie zaszkodzi, zmniejszy zuzycie zasobow przez aplikacje hlds tak wiec teoretycznie sam serwer powinien przyspieszyc.
Ogen Dogen
14.04.2017
Przejscie na rehlds na pewno nie zaszkodzi, zmniejszy zuzycie zasobow przez aplikacje hlds tak wiec teoretycznie sam serwer powinien przyspieszyc.
Wydajność nie jest problemem, bo serwer chodził stabilnie nawet przy 32/32. Jest możliwość, że to jakiś exploit ?
DarkGL
15.04.2017

tytusek
15.04.2017
to jest wina dproto 0.548
mozesz zejsc do dproto 391 + zabezpieczenia co sa w dproto 548 lub przejsc na rehlds
Ogen Dogen
15.04.2017
to jest wina dproto 0.548
mozesz zejsc do dproto 391 + zabezpieczenia co sa w dproto 548 lub przejsc na rehlds
Też o tym myślałem, ale przez ponad pół roku był spokój i działało bez zarzutów.
Na razie się uspokoiło, jak problem wróci to zacznę kombinować i dam znać.