Wydaje mi się, że źle mnie zrozumieliście, lub źle to wyłumaczyłem.
Przypuśćmy, że od danej liczby fragów dodaje komuś rangę;
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <csx>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "Plugin"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "aS"
#define TASK 666
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}
public client_connect(id)
{
if(is_user_bot(id))
return
new param[1]
param[0] = id
set_task(1.0,"ranga",TASK+id,param,1,"b")
}
public client_disconnect(id)
if(task_exists(TASK+id))
remove_task(TASK+id)
public ranga(param[])
{
static staty[8], body[8]
new ranga[30]
new id = param[0]
get_user_stats(id, staty, body)
if (staty[0] >= 0 && staty[0] <= 50)
format(ranga,29,"Poczatkowy")
}
Chciałbym dodać do rangi początkowy identyfikator;
new ranga[30], identyfikator[33]
format(ranga,29,"Poczatkowy")
identyfikator[id] = 1;
Robiąc tak dalej, mam 6 rang. Do każdej z nich chcę przypisać identyfikator. Wystarczy, że zrobię przy formatowaniu każdej z nich "identyfikator[id] = wartosc"?
Z innej beczki; jeżeli gracz trzyma m4, funkcja zwróci mi nazwę broni jaki weapon_m4a1, chciałbym mieć tablicę 2-wymiarową, która; przechowa nazwę broni jako weapon_m4a1, i wyświetli nazwę broni jako M4A1. Nie mogę sformatować tablicy dwuwymiarowej, więc jak zapisać do tej samej tablicy te dane, wliczając w to ID?