Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z zapisem ( nvault )


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 09.04.2017 13:06

Witam.

Mam problem podczas kompilacji, nie wiem jak mogę zrobić aby zapis sprawnie działał.

 

public ZapiszDane(id)
{
if(!cod_get_user_class(id))
return PLUGIN_CONTINUE;


new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64];
format(vaultdata, charsmax(vaultdata),"#%i#%f#%i", artefakt_gracza[id], wytrzymalosc_artefaktu[id]- get_gametime());


new typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu);


switch(typ_zapisu)
{
case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]);
case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
}


format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%s-%i-artefakt", identyfikator, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], typ_zapisu);
nvault_set(vault1,vaultkey,vaultdata);


return PLUGIN_CONTINUE;
}


public WczytajDane(id, klasa)
{
new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64];


new typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu);


switch(typ_zapisu)
{
case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]);
case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
}


( 304 ) format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%s-%i-artefakt", identyfikator, nazwy_klas[klasa], typ_zapisu);




nvault_get(vault1,vaultkey,vaultdata,255)


replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");


new danegracza[3][32];


parse(vaultdata, danegracza[0], 31, danegracza[1], 31);


artefakt_gracza[id] = str_to_num(danegracza[0]);
wytrzymalosc_artefaktu[id] = str_to_float(danegracza[1])+get_gametime();


return PLUGIN_CONTINUE;
} 
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team


Error: Undefined symbol "nazwy_klas" on line 304
Error: Undefined symbol "klasa_gracza" on line 304
Warning: Expression has no effect on line 304
Error: Expected token: ";", but found "]" on line 304
Error: Too many error messages on one line on line 304


Compilation aborted.
4 Errors.
Could not locate output file C:\Users\1stADXionC\Desktop\cod_artefakty.amx (compile failed).
 

 

 


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych