W nowej modyfikacji cod mod zastosowany został trik by każdy wywoływany przez nas byt który porusza się w jakimś kierunku, uwzględniał grawitację ustawioną na serwerze. Dzięki temu byty bardzo ładnie nam opadają, natomiast możemy to w dość prosty sposób wyłączyć i tutaj przedstawie jak to zrobić.
Tak więc na początku musimy znaleźć kod klasy, przedmiotu czy też jakiś inny który nas interesuję, ja postaram się zademonstrować to na przykładzie rakietek. Tak więc otwieram kod klasy wsparcieogniowe i szukam funkcji odpowiadającej za tworzenie rakiet czyli:
new ent = CreateEntityByName("hegrenade_projectile"); if(ent != -1) {
w środku powinno się znajdować wymuszanie grawitacji dla bytu:
SetEntityGravity(ent, 0.1);
tak więc usuwamy tę linijkę. Pozostało nam jeszcze zmienić sposób w jakim poruszać ma się nasz byt, w tym wypadku zamieniamy:
MOVETYPE_STEP
na
MOVETYPE_FLY
i gotowe. Od teraz wypuszczone przez nas rakietki będą leciały w linii prostej. Wystarczy już zapisać i ponownie skompilować nasz plik by cieszyć się dodatkiem.
Silnik wraz z paczką modyfikacji, można nabyć wyłącznie poprzez kontakt ze mną. Więcej o tym w sygnaturze.