Generalnie w nowym codzie pod csgo sprawa wygląda identycznie jak w modyfikacji napisanej pod amxmodx jednak myślę, że warto to opisać.
Na początku musimy posiadać już wykonaną klasę lub przedmiot, następnie w wypadku klasy przechodzimy do:
public cod_class_enabled(client)
bądź itemu:
public cod_item_enabled(client)
teraz dodajemy nasz warunek który musimy spełnić, np posiadanie flagi
public cod_class_enabled(client)
{
if(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_CUSTOM1)
{
// dalsza czesc kodu cod_class_enabled badz cod_item_enabled
return COD_CONTINUE;
}
PrintToChat(client, "[COD:MW] Nie masz dostepu do tej klasy badz itemu");
return COD_STOP;
}
lub zdobycie określonego poziomu na klasie:
public cod_class_enabled(client)
{
new level = 2800;
if(cod_get_user_level_all(client) >= level) // poziom z wszystkich klas, lub tylko na aktualnie posiadanej klasie cod_get_user_level(client)
{
// dalsza czesc kodu cod_class_enabled badz cod_item_enabled
return COD_CONTINUE;
}
PrintToChat(client, "[COD:MW] Nie masz dostepu do tej klasy badz itemu");
return COD_STOP;
}
teraz wystarczy już zapisać i ponownie skompilować nasz plik by cieszyć się dodatkiem.
Silnik wraz z paczką modyfikacji, można nabyć wyłącznie poprzez kontakt ze mną. Więcej o tym w sygnaturze.


Dodatki SourceMod















