Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[Klasa]Niewidzialność na nożu

cod nowy

Najlepsza odpowiedź ZenitYatta, 08.04.2017 23:45

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "Szpieg";
new const opis[]    = "Niewidzialnosc na nozu";
new const bronie    = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
   
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public cod_class_enabled(id)
{

 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0);
	cs_set_user_defuse(id, 1);
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    
 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;

}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 2;

	return FMRES_IGNORED;
}

public client_PreThink(id)
{
		if(!ma_klase[id])
				return;
			  
		if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)

				set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
		else
				set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0);
}

Użyłem tego kodu i teraz jest niewidzialna na nożu, ale zmniejszoną grawitację ma tylko w pierwszej rundzie po wybraniu klasy, a multijump nie działa -_-

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 ZenitYatta

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
Offline

Napisano 02.04.2017 22:08

Problem jest taki, że jakiego kodu, który znajduję tutaj czy na innych forach bym nie użył, to albo wywala błędy przy kompilacji, albo kompiluje się w 100%, jednak nie działa niewidzialność.
Macie jakiś działający kod?
Lub czy może ktoś napisać dla Mnie działającą klasę?

Nazwa: Szpieg
"Niewidzialny na nożu, 2 skoki, grawitacja 500/800"
HP: 95
Kond: 25
Int i Wytrzymałość na 0

Tutaj kod z generatora. CurWeapons także nie chce działać, choć kompiluje w 100%, to brak niewidzialności + crashuje serwer.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "Szpieg";
new const opis[]    = "Niewidzialnosc na nozu";
new const bronie    = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18);
new const zdrowie   = -5;
new const kondycja  = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
   
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public cod_class_enabled(id)
{

 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
	cs_set_user_defuse(id, 1);
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    
 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25);
	}
}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 2;

	return FMRES_IGNORED;
}


  • +
  • -
  • 0

#2 Stalco

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
Offline

Napisano 04.04.2017 03:02

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}



Teraz będzie Ci działać. W tym drugim set_rendering zgubiłeś cyfrę.


Spoiler



Tylko dopisz sb tą cyfrę "5". Nie kopiuj całej tej klasy co wysyłam w spoilerze bo będą błędy (uroki pisania z telefonu).

Jak będzie crashować serwer to wyślij fragment logów.

Użytkownik Stalco edytował ten post 04.04.2017 03:08

  • +
  • -
  • 0

#3 19Adi47

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:146
  • Imię:adrian
  • Lokalizacja:plock
Offline

Napisano 04.04.2017 11:33

A kompilujesz lokalnie ?
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na CSKozaki.eu !!!!! Poszukujemy grafikow oraz redaktorow!!

#4 ZenitYatta

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
Offline

Napisano 04.04.2017 15:10

Nie zmieniłeś nic poza wartością set_rendering? To nie pomoże, bo przerabiałem ten kod już na wiele sposobów. Gdyby to był problem, to bym tematu na forum nie zakładał.
Napisałem, że używałem wielu kodów, a ten podany jest z generatora klas.


  • +
  • -
  • 0

#5 ZenitYatta

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
Offline

Napisano 08.04.2017 23:45   Najlepsza odpowiedź

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "Szpieg";
new const opis[]    = "Niewidzialnosc na nozu";
new const bronie    = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
   
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public cod_class_enabled(id)
{

 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0);
	cs_set_user_defuse(id, 1);
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    
 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;

}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 2;

	return FMRES_IGNORED;
}

public client_PreThink(id)
{
		if(!ma_klase[id])
				return;
			  
		if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)

				set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
		else
				set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0);
}

Użyłem tego kodu i teraz jest niewidzialna na nożu, ale zmniejszoną grawitację ma tylko w pierwszej rundzie po wybraniu klasy, a multijump nie działa -_-


  • +
  • -
  • 0

#6 ZenitYatta

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
Offline

Napisano 09.04.2017 00:07

Temat do zamknięcia


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych