Nie mogłem edytować.
#define MAX_WIELKOSC_FRAKCJA 64
new frakcja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_FRAKCJA+1];
new nazwa_klasy[MAX_ILOSC_KLAS+1][64];
new nazwa_frakcji[MAX_ILOSC_KLAS+1][64];
new klasid;
public loadfile()
{
new file[256];
get_configsdir(file,charsmax(file));
formatex(file, charsmax(file), "%s/cod_frakcje.ini", file);
if(!file_exists(file))
return;
new row[128], trash, size=file_size(file,1);
for(new i=0;i<size;i++)
{
read_file(file, i, row, charsmax(row), trash);
if((contain(row,";")!=0) && strlen(row) && klasid<MAX_ILOSC_KLAS+1)
{
replace(row, charsmax(row), "[klasa]", "");
split(row, nazwa_klasy[klasid], charsmax(nazwa_klasy[]), nazwa_frakcji[klasid], charsmax(nazwa_frakcji[]), "[frakcja]");
klasid++;
}
}
}
Tak wyglądają moje frakcje
public ZarejestrujKlase(plugin, params)
{
if(params != 7)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)
return -1;
pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;
get_string(1, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
get_string(2, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU);
bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(3);
zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(4);
kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(5);
inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
for(new i=0;i<klasid;i++){
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],nazwa_klasy[i])){
frakcja_klas[ilosc_klas] = nazwa_frakcji[i];
}
}
return ilosc_klas;
}
public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Frakcje");
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(!equal(frakcja_klas[i],"") && !is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){
menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i])
}
}
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
}
public WybierzKlase_Frakcje(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
new klasa[50],szTmp[5];
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(equali(data,frakcja_klas[i])){
WczytajDane(id, i);
format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
num_to_str(i,szTmp,charsmax(szTmp));
menu_additem(menu2, klasa, szTmp);
}
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu2);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
item = str_to_num(data);
if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
nowa_klasa_gracza[id] = item;
if(klasa_gracza[id])
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
else
{
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public bool:is_in_previous(frakcja[],from){
for(new i = from - 1;i>=1;i--){
if(equali(frakcja_klas[i],frakcja)){
return true;
}
}
return false;
}