Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
JailBreak

Poświata dla freedaya

jailbreak

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kureda

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:52
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Międzyrzec-Podlaski
Offline

Napisano 14.03.2017 07:23

Dzień Dobry.

Proszę o dodanie do tego kodu poświaty aby gracz w momencie dostania freedaya będzie się świecił.Chciałbym również żeby wyłączała się ta poświata po utraceniu freedaya.Dzięki za wszelką pomoc.

public UstawFreeday(id, bool:wartosc, bool:nextround)
{
	if(!id || (dane_dnia[1] && !nextround))
	return 0;
	
	#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "UstawFreeday pre");
	#endif
	if(!nextround && wartosc)
	{
		new podlicz = 0;
		for(new i=1; i<=MAX; i++)
		{
			if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i) && gTeam[i] == 1 && !free_day[i] && !user_duszek[i])
			podlicz++;
		}
		if(podlicz == 1)
		return 0;
	}
	
	if(wartosc)
	{
		DelArray(id, WSZYSCY);
		DelArray(id, ZYWI);
	}
	
	free_day[id] = wartosc;
	ustaw_freeday[id] = nextround;
	
	if(!wartosc)
	{
		AddArray(id, WSZYSCY);
		AddArray(id, ZYWI);
	}
	
	set_pev(id, pev_body, wartosc? 3: random(3));
	#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "UstawFreeday post");
	#endif
	return 1;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 XXL

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:637
Offline

Napisano 14.03.2017 16:43

public UstawFreeday(id, bool:wartosc, bool:nextround)
{
	if(!id || (dane_dnia[1] && !nextround))
	return 0;
	
	#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "UstawFreeday pre");
	#endif
	if(!nextround && wartosc)
	{
		new podlicz = 0;
		for(new i=1; i<=MAX; i++)
		{
			if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i) && gTeam[i] == 1 && !free_day[i] && !user_duszek[i])
			podlicz++;
		}
		if(podlicz == 1)
		return 0;
	}
	
	if(wartosc)
	{
		DelArray(id, WSZYSCY);
		DelArray(id, ZYWI);
	}
	
	free_day[id] = wartosc;
	ustaw_freeday[id] = nextround;
	
	if(!wartosc)
	{
		AddArray(id, WSZYSCY);
		AddArray(id, ZYWI);
	}
	
	set_pev(id, pev_body, wartosc? 3: random(3));
        set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 30);
	#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "UstawFreeday post");
	#endif
	return 1;
}
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 30);

  • +
  • -
  • 1

#3 Kureda

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:52
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Międzyrzec-Podlaski
Offline

Napisano 14.03.2017 17:35

public UstawFreeday(id, bool:wartosc, bool:nextround)
{
	if(!id || (dane_dnia[1] && !nextround))
	return 0;
	
	#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "UstawFreeday pre");
	#endif
	if(!nextround && wartosc)
	{
		new podlicz = 0;
		for(new i=1; i<=MAX; i++)
		{
			if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i) && gTeam[i] == 1 && !free_day[i] && !user_duszek[i])
			podlicz++;
		}
		if(podlicz == 1)
		return 0;
	}
	
	if(wartosc)
	{
		DelArray(id, WSZYSCY);
		DelArray(id, ZYWI);
	}
	
	free_day[id] = wartosc;
	ustaw_freeday[id] = nextround;
	
	if(!wartosc)
	{
		AddArray(id, WSZYSCY);
		AddArray(id, ZYWI);
	}
	
	set_pev(id, pev_body, wartosc? 3: random(3));
        set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 30);
	#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "UstawFreeday post");
	#endif
	return 1;
}
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 30);

 

Poświata działa w momencie dostania freedaya natomiast jeszcze potrzebuje aby się wyłączyła  po zabraniu graczowi freedaya


  • +
  • -
  • 0

#4 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 108
Super Hero

  • Postów:2 065
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 14.03.2017 18:50

Nie jestem w 100% pewny, czy Ci to zadziała, bo nigdy się tym nie bawiłem, ale raczej nie będzie problemu.

public RoundEnd()
{
	end_usun = true;
	czas_bronie = false;
	UsuwanieWydarzen();
	for(new id = 0; id<MAX; id++)
	{
		set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255, kRenderNormal,16);
		set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderGlow, 0)
	}
}

  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#5 Kureda

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:52
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Międzyrzec-Podlaski
Offline

Napisano 16.03.2017 21:30

 

Nie jestem w 100% pewny, czy Ci to zadziała, bo nigdy się tym nie bawiłem, ale raczej nie będzie problemu.

public RoundEnd()
{
	end_usun = true;
	czas_bronie = false;
	UsuwanieWydarzen();
	for(new id = 0; id<MAX; id++)
	{
		set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255, kRenderNormal,16);
		set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderGlow, 0)
	}
}

 

Po dodaniu na serwerze zaczeły się pojawiać dziwne błędy.Co myślisz o dodaniu wyłączenia poświaty do tego kodu:

UsuwanieWydarzen()
{
	for(new i=1; i<=MAX; i++)
	{	
		g_bPlayerZaglosowal[i] = false;
		pojedynek[i] = false;
		user_speed[i] = 0.0;
		array_graczy[WSZYSCY][i] = 0;
		array_graczy[ZYWI][i] = 0;
		pojedynek[i] = false;
		bronie_menu[i][0] = false;
		bronie_menu[i][1] = false;
		
		if(ustaw_freeday[i])
		{
			ustaw_freeday[i] = false;
			free_day[i] = true;
		}
		else
		free_day[i] = false;
		
		if(ustaw_duszka[i])
		{
			ustaw_duszka[i] = false;
			user_duszek[i] = true;
		}
		else
		user_duszek[i] = false;
	}
	
	
	ilosc_graczy[WSZYSCY] = 0;
	ilosc_graczy[ZYWI] = 0;
	
	new Return_F
	if(fRemoveData)
	ExecuteForward(fRemoveData, Return_F, id_zabawa);
}

  • +
  • -
  • 0

#6 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 108
Super Hero

  • Postów:2 065
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 16.03.2017 22:04

Pytasz, czy mówisz, że Ci nie działa? Spróbuj, kod ten sam   ^D^


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: jailbreak

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych