Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Dodanie aby nie wykrywał z nożem/granatem. I problem z antyspeedhackiem.

modyfikacja

Najlepsza odpowiedź Gift`akaCheater, 17.03.2017 23:15

Poradziłem sobie sam :)

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Gift`akaCheater

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:46
Offline

Napisano 12.03.2017 22:11

Witam, potrzebuję zrobić tak aby nie wykrywało gdy mamy nóż lub granat wyciągnięty.

public Fwd_TraceLine(Float:StartPos[3], Float:EndPos[3], SkipMonsters, id, Trace)

{

        if(!is_user_alive(id))

                return FMRES_IGNORED;

       

        if(!gSettings[CHECK_AIMBOT])

                return FMRES_IGNORED;

       

        static Float:fGameTime;

        fGameTime = get_gametime();

       

        if(fNextAimCheck[id] < fGameTime)

        {

	
	
	       
	       
                static iTarget, iHitGroup, Button;

                iTarget = get_tr2(Trace, TR_pHit);

                iHitGroup = (1 << get_tr2(Trace, TR_iHitgroup));

                Button = pev(id, pev_button);

               

                if(!is_user_alive(iTarget))

                        return FMRES_IGNORED;

		      	 
               

                if(get_pdata_int(id, FM_TEAM_OFFSET) != get_pdata_int(iTarget, FM_TEAM_OFFSET))

                {

                        if((iHitGroup & FM_HITGROUP_HEAD) && (Button & IN_ATTACK))

                                Detections[id][AIMBOT]++;

			else if(((Button <= 0) || (!(iHitGroup & FM_HITGROUP_HEAD) && (LastHeadshot[id] < fGameTime))) && (Detections[id][AIMBOT] > 0))
			
			     Detections[id][AIMBOT]--;

                       

                        if(Detections[id][AIMBOT] >= get_pcvar_num(c_6))

                        {

                                set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0, 1.0, 1.0, 3);

                                //show_hudmessage(id, "[Hack Hunter] Aimbot warning!");

                                show_hudmessage(id,"%L",LANG_PLAYER,"AIM_BOT");

                               

                                client_cmd(id, "spk %s", gWarningSounds[1]);

                        }

                        if(Detections[id][AIMBOT] >= get_pcvar_num(c_7))

                                PunishUser(id, "*AimBot*");

                       

                        fNextAimCheck[id] = fGameTime + get_pcvar_num(c_8);

                }

        }

        return FMRES_IGNORED;

}

I mam jeszcze coś na speedhacka, patrzy na to kto jaki dystans przebiegł w krótkim czasie, tylko jest taki problem że gdy jest koniec rundy łapie przeniesienie z miejsca docelowego na respa jako speedhacka..

Czy da się to jakoś wyłączyć/ sprawić żeby nie wykrywał gdy jest koniec i początek rundy?

public EventNewRound()

{

        static Players[32], iNum;

        get_players(Players, iNum, "ch");

       

        for(new i = 0 ; i < iNum ; i++)

        {

                if(gSettings[CHECK_SPEEDHACK])

                {

                        static Float:fOrigin[3];

                        pev(Players[i], pev_origin, fOrigin);

                       

                        CopyVector(fOrigin, fLastOrigin[Players[i]]);

                }

        }

}

public CheckSpeedHack()

{

		static Players[32], iNum, id;
	
		get_players(Players, iNum, "ach");
	

	 		       
	
		for(new i = 0 ; i < iNum ; i++)
	
		{
	
			id = Players[i];
	
			if(cs_get_user_driving(id) == 0)
	
			{
	
			       
	
			if(!(pev(id,pev_flags) & FL_ONGROUND) || !(pev(id,pev_flags) &  FL_INWATER) || !(pev(id,pev_flags) &  FL_PARTIALGROUND))
	
			{
	
	
			static Float:fOrigin[3], Float:fOldOrigin[3], Float:fDistance;
	
			pev(id, pev_origin, fOrigin);
	
		       
	
			CopyVector(fLastOrigin[id], fOldOrigin);
	
		       
	
			if(gSettings[SPEEDHACK_SECURE])
	
			{
	
				fOrigin[2] = 0.0;
	
				fOldOrigin[2] = 0.0;
	
			}
	
		       
	
			fDistance = get_distance_f(fOrigin, fOldOrigin);
	
		       
	
			if(Detections[id][SPEEDHACK] >= get_pcvar_num(c_11))
	
				Detections[id][SPEEDHACK]--;
	
		       
	
			if(Detections[id][SPEEDHACK] < 0)
	
				Detections[id][SPEEDHACK] = 0;
	
		       
	
			if(fDistance >= get_pcvar_num(c_3))
	
				Detections[id][SPEEDHACK] += get_pcvar_num(c_4);
	
		       
	
			if(Detections[id][SPEEDHACK] >= get_pcvar_num(c_9))
	
			{
	
				set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0, 1.0, 1.0, 3);
	
				//show_hudmessage(id, "[Hack Hunter] Speedhack warning!");
	
				show_hudmessage(id,"%L",LANG_PLAYER,"SPEED_HACK");
	
			       
	
				client_cmd(id, "spk %s", gWarningSounds[1]);
	
			}
	
			if(Detections[id][SPEEDHACK] >= get_pcvar_num(c_5))
	
				PunishUser(id, "*SpeedHack*");
	
		       
	
			CopyVector(fOrigin, fLastOrigin[id]);
	
			}
	
			}

		}
		
}

 

  • +
  • -
  • 0

#2 Gift`akaCheater

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:46
Offline

Napisano 17.03.2017 23:15   Najlepsza odpowiedź

Poradziłem sobie sam :)


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych