nazwa: Elektryk
staty po 0 (sam ustawie)
umiejętności: 2 błyskawice, 2 skoki, po każdym zabójstwie pełny magazynek oraz 20hp
proszę również aby to była klasa premum na "ADMIN_LEVEL_D"
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź RiderS, 10.03.2017 21:50
Otwórz *sma klasy (najlepiej notatnik) i naciśnij Ctrl+F
Ilość piorunów zmieniasz tutaj
ilosc_blyskawic[id] = 2;
Co ile możesz użyć błyskawicy
if(poprzednia_blyskawica[id]+5.0>get_gametime()) {
Przerobiłem klasę (z piorunami) ze starego COD'a (dodałem to co potrzebujesz), nie miałem z nią problemu na serwerze, ale sprawdź i daj znać
Napisano 07.03.2017 22:30
nazwa: Elektryk
staty po 0 (sam ustawie)
umiejętności: 2 błyskawice, 2 skoki, po każdym zabójstwie pełny magazynek oraz 20hp
proszę również aby to była klasa premum na "ADMIN_LEVEL_D"
Napisano 08.03.2017 08:12
Użytkownik RiderS edytował ten post 08.03.2017 08:18
Napisano 09.03.2017 22:08
mógłby ktoś zrobić jeszcze raz?
u kolegi z góry nie łapie się żeby edytować dmg itp
Napisano 09.03.2017 22:37
Najwidoczniej kiepsko mi wychodzi to na fonie
Tutaj zmieniasz dmg
puscBlyskawice(id, ofiara, 5.0, 0.0);
Wartość 5.0 to dmg z błyskawicy, a 0.0 to współczynnik inteligencji. Przykład: Współczynnik = 0.5 - 2int = 1dmg
Teraz powinno być oki
P.S zapomniałem dodać, że klasa na flagę, zawsze o czymś zapomnę Teraz jest all
Użytkownik RiderS edytował ten post 09.03.2017 22:40
Napisano 10.03.2017 20:46
dzięki Riders wszystko działa
tylko mam jeszcze jedno pytanie która linijka odpowiada za piorun bo jak walne kogos piorunem to ten nie znika po sekundzie tylko dziala jak wh az do wyjscia z serwera (cały czas jest obraz strzału piorunem w gościa)
Napisano 10.03.2017 21:50 Najlepsza odpowiedź
Otwórz *sma klasy (najlepiej notatnik) i naciśnij Ctrl+F
Ilość piorunów zmieniasz tutaj
ilosc_blyskawic[id] = 2;
Co ile możesz użyć błyskawicy
if(poprzednia_blyskawica[id]+5.0>get_gametime()) {
Przerobiłem klasę (z piorunami) ze starego COD'a (dodałem to co potrzebujesz), nie miałem z nią problemu na serwerze, ale sprawdź i daj znać
Napisano 11.03.2017 18:50
chodziło mi o to że tekstura pioruna utrzymuje się cały czas w połączeniu strzelający ofiara i znika dopiero jak ktoś wyjdzie z serwera
Napisano 11.03.2017 21:37
A wgrałeś te ostatnie *sma i sprawdziłeś ??
W tej klasie co teraz wysłałem, nie miałem żadnego problemu, więc Ty też nie powinieneś mieć
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 ![]() |
|
![]() |
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych