Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ham_Item_Deploy?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 WolfIDraV

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:27
Offline

Napisano 05.03.2017 21:24

RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "fwItemDeploy",1);

Czy jest opcja by ham_item_deploy odnosił się naraz do wszystkich broni a nie pojedynczo bo aktualnie siedzie na cur weapon ale mam zbyt dużą ilość skinów na serwerze i chce zmienić to na ham_item_deploy


  • +
  • -
  • 0

#2 _McHappy

    Wszechwiedzący

  • Support Team

Reputacja: 243
Wszechwidzący

  • Postów:501
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 05.03.2017 22:03

Zauważ, że drugim parametrem powyższej funkcji jest ciąg znaków (string) zawierający nazwę danej broni.
Aby więc uwzględnić wszystkie bronie, należy stworzyć tablicę 2-wymiarową, w której zawarte będą nazwy broni, których wyciągnięcie chcesz uchwycić kanapką.
Potem wystarczy w pętli rejestrować uchwyty korzystając z pól utworzonej tablicy.
  • +
  • -
  • 0

#3 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 05.03.2017 22:18

Zauważ, że drugim parametrem powyższej funkcji jest ciąg znaków (string) zawierający nazwę danej broni.
Aby więc uwzględnić wszystkie bronie, należy stworzyć tablicę 2-wymiarową, w której zawarte będą nazwy broni, których wyciągnięcie chcesz uchwycić kanapką.
Potem wystarczy w pętli rejestrować uchwyty korzystając z pól utworzonej tablicy.

 

prosciej bedzie skorzystac z funkcji get_weaponname ale zasadniczo obie metody beda poprawne.


  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 983
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.03.2017 09:08

Zauważ, że drugim parametrem powyższej funkcji jest ciąg znaków (string) zawierający nazwę danej broni.
Aby więc uwzględnić wszystkie bronie, należy stworzyć tablicę 2-wymiarową, w której zawarte będą nazwy broni, których wyciągnięcie chcesz uchwycić kanapką.
Potem wystarczy w pętli rejestrować uchwyty korzystając z pól utworzonej tablicy.

 
prosciej bedzie skorzystac z funkcji get_weaponname ale zasadniczo obie metody beda poprawne.

taki kod można znaleźć w wielu pluginach
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych