Ja sie pytam co zrobić żeby klasa była niewidoczna na software a nie jak ułożyć im życie ...
Nie da się zrobić niewidzialności na grafice SoftWare.
Da się.
O ile klasa jest w 100% niewidzialna, istnieje metoda blokowania przesyłania informacji o położeniu gracza.
Dzięki temu można kompletnie ukryć sylwetkę gracza u wrogów/sojuszników.
Nie da się za to wykorzystać do tego celu modułu ReHLDS ( obecność pliku OpenGL.dll w folderze cs'a nie świadczy o tym, że gracz gra na silniku OpenGL. Ciekawostka - czysty klient cs'a nie posiada tego pliku w swoim głównym katalogu. I co wtedy? )
Wracając co tematu.
W plugin_init():
register_forward(FM_AddToFullPack, "fw_addtofullpack" ,0)
Niżej:
public fw_addtofullpack(es, e, ent, host, flags, player, set)
{
if (!is_user_connected(host) || !is_user_alive(ent) || !ma_klase[ent])
return FMRES_IGNORED
forward_return(FMV_CELL, 0)
return FMRES_SUPERCEDE
}
Mogłem pogubić warunki.
Dla Twojej klasy ( nietestowane ):
Użytkownik _McHappy edytował ten post 19.02.2017 16:35