Proszę o dodanie funkcji do tego pluginu aby muzyka się wyłączyła na koniec zabawy.Najelepiej jak by ktoś mi to wytłumaczył.Szukałem w internecie poradników i niestety nic mi to nie dało.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 19.02.2017 11:33
Proszę o dodanie funkcji do tego pluginu aby muzyka się wyłączyła na koniec zabawy.Najelepiej jak by ktoś mi to wytłumaczył.Szukałem w internecie poradników i niestety nic mi to nie dało.
Napisano 19.02.2017 11:39
mp3 stop
w konsoli gracza, czyli
client_cmd(index, "mp3 stop") engclient_cmd(index, "mp3 stop")
https://amxx.pl/doku.../f98/client_cmd
https://amxx.pl/doku...f40/console-cmd
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
Napisano 19.02.2017 18:26
Nadal nie rozumiem gdzie mam to wklejić
Napisano 19.02.2017 22:04
Dodałem tą funckje ale i tak nie działa
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <cstrike> #include <jailbreak> #define PLUGIN "[Jail] KillDay" #define VERSION "1.0.7m" #define AUTHOR "Cypis" new const maxAmmo[31] = {0,52,0,90,1,31,1,100,90,1,120,100,100,90,90,90,100,120,30,120,200,31,90,120,90,2,35,90,90,0,100}; new const idWeapons[] = {3,5,7,8,12,13,14,15,18,19,20,21,22,23,27,28,30}; new id_killday; #if!defined KILLDAY_DAY #define KILLDAY_DAY PIATEK #endif public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) id_killday = jail_register_game("KillDay"); } public plugin_precache() { precache_sound("KuleczkyZabawy/1.mp3"); } public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound) { static szTime[12]; if(day == KILLDAY_DAY || day == id_killday) { static szTimes[12]; format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30); format_time(szTimes, 11, "%M:%S", gTimeRound-60); formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - wiezniowie dostaja bron^n%s - walka wiezniow miedzy soba^nGrupy moga byc maksymalnie 2 osobowe!^nOstatni wiezien ma zyczenie^nMuzyka - Sobota gośc. chór Montu - Do góry łeb", szTime, szTimes); szInfo = "Dzisiaj jest KillDay"; jail_set_prisoners_micro(true, true); jail_set_ct_hit_tt(true); jail_set_god_ct(true); setting[0] = 1; setting[1] = 1; setting[2] = 1; setting[4] = 1; setting[6] = 1; setting[7] = 1; } } public OnDayStartPost(day) { if(day == KILLDAY_DAY || day == id_killday) { jail_open_cele(); jail_set_game_hud(60, "Rozpoczecie zabawy za"); } } public OnGameHudTick(day, count) { if(count != 30) return; if(day != KILLDAY_DAY && day != id_killday) return; new nameweapon[24], wid = idWeapons[random(charsmax(idWeapons))]; get_weaponname(wid, nameweapon, 23); for(new i=1; i<=MAX; i++) { if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T) continue; strip_user_weapons(i); give_item(i, "weapon_knife"); give_item(i, "weapon_glock18"); give_item(i, nameweapon); cs_set_user_bpammo(i, wid, maxAmmo[wid]); cs_set_user_bpammo(i, CSW_GLOCK18, maxAmmo[CSW_GLOCK18]); } } public OnGameHudEnd(day) { if(day == KILLDAY_DAY || day == id_killday) { set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0); show_hudmessage(0, "== TT vs TT =="); jail_set_prisoners_fight(true, false, false); client_cmd(0, "mp3 play sound/KuleczkyZabawy/1.mp3"); } }
Napisano 19.02.2017 22:58
Aczkolwiek w 100% pewny nie jestem.
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
Napisano 19.02.2017 23:11
Nadal muzyka gra po zabawie
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych