Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

(Killday) Wyłączenie muzyki po zabawie


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 PLKarol323

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Międzyrzec-Podlaski
Offline

Napisano 19.02.2017 11:33

Proszę o dodanie funkcji do tego pluginu aby muzyka się wyłączyła na koniec zabawy.Najelepiej jak by ktoś mi to wytłumaczył.Szukałem w internecie poradników i niestety nic mi to nie dało.

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 053
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 19.02.2017 11:39

mp3 stop 

w konsoli gracza, czyli

client_cmd(index, "mp3 stop")

engclient_cmd(index, "mp3 stop")

https://amxx.pl/doku.../f98/client_cmd

https://amxx.pl/doku...f40/console-cmd


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#3 PLKarol323

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Międzyrzec-Podlaski
Offline

Napisano 19.02.2017 18:26

Nadal nie rozumiem gdzie mam to wklejić


  • +
  • -
  • 0

#4 PLKarol323

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Międzyrzec-Podlaski
Offline

Napisano 19.02.2017 22:04

Dodałem tą funckje ale i tak nie działa

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <jailbreak>

#define PLUGIN "[Jail] KillDay"
#define VERSION "1.0.7m"
#define AUTHOR "Cypis"

new const maxAmmo[31] = {0,52,0,90,1,31,1,100,90,1,120,100,100,90,90,90,100,120,30,120,200,31,90,120,90,2,35,90,90,0,100};
new const idWeapons[] = {3,5,7,8,12,13,14,15,18,19,20,21,22,23,27,28,30};

new id_killday;

#if!defined KILLDAY_DAY
#define KILLDAY_DAY PIATEK
#endif


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	id_killday = jail_register_game("KillDay");
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound("KuleczkyZabawy/1.mp3");
}

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{	
	static szTime[12];
	if(day == KILLDAY_DAY || day == id_killday)
	{
		static szTimes[12];
		format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30);
		format_time(szTimes, 11, "%M:%S", gTimeRound-60);
		formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - wiezniowie dostaja bron^n%s - walka wiezniow miedzy soba^nGrupy moga byc maksymalnie 2 osobowe!^nOstatni wiezien ma zyczenie^nMuzyka - Sobota gośc. chór Montu - Do góry łeb", szTime, szTimes);
		szInfo = "Dzisiaj jest KillDay";
					
		jail_set_prisoners_micro(true, true);
		jail_set_ct_hit_tt(true);
		jail_set_god_ct(true);
			
		setting[0] = 1;
		setting[1] = 1;
		setting[2] = 1;
		setting[4] = 1;
		setting[6] = 1;
		setting[7] = 1;
	}
}

public OnDayStartPost(day)
{
	if(day == KILLDAY_DAY || day == id_killday)
	{
		jail_open_cele();
		jail_set_game_hud(60, "Rozpoczecie zabawy za");
	}
}

public OnGameHudTick(day, count)
{
	if(count != 30)
		return;
		
	if(day != KILLDAY_DAY && day != id_killday)
		return;
	
	new nameweapon[24], wid = idWeapons[random(charsmax(idWeapons))];
	get_weaponname(wid, nameweapon, 23);
	
	for(new i=1; i<=MAX; i++)
	{
		if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)
			continue;
		
		strip_user_weapons(i);
		give_item(i, "weapon_knife");
		give_item(i, "weapon_glock18");
		give_item(i, nameweapon);
		
		cs_set_user_bpammo(i, wid, maxAmmo[wid]);
		cs_set_user_bpammo(i, CSW_GLOCK18, maxAmmo[CSW_GLOCK18]);
	}
}

public OnGameHudEnd(day)
{
	if(day == KILLDAY_DAY || day == id_killday)
	{
		set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0);
		show_hudmessage(0, "== TT vs TT ==");
			
		jail_set_prisoners_fight(true, false, false);
		client_cmd(0, "mp3 play sound/KuleczkyZabawy/1.mp3");
	}
}


  • +
  • -
  • 0

#5 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 053
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 19.02.2017 22:58

Spoiler

 

Aczkolwiek w 100% pewny nie jestem.


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#6 PLKarol323

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Międzyrzec-Podlaski
Offline

Napisano 19.02.2017 23:11

Nadal muzyka gra po zabawie


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych