Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pomoc przy edycji Knife Mod'a


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Szfagier

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 19.02.2017 03:08

#include <amxmodx>
 
#include <amxmisc>
 
#include <engine> 
 
#include <vault>
 
#include <fun>
 
 
 
#pragma semicolon 0
 
 
 
#define PLUGIN "FreeSkins"
 
#define VERSION "1.0" 
 
#define AUTHOR "test"
 
 
 
new ak_model[33]
new m4_model[33]
new awp_model[33]
new knife_model[33] 
 
new g_Menu
 
 
 
public plugin_init() { 
 
 
 
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 
 
 
 
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1") 
 
 
 
g_Menu = register_menuid("FreeSkins")
 
register_menucmd(g_Menu, 1023, "SkinsMenu")
 
 
 
register_clcmd("say /free", "display_knife")
register_clcmd("say /freeskiny", "display_knife")
 
 
 
set_task(480.0, "kmodmsg", 0, _, _, "b")
 
}
 
 
 
public plugin_precache() { 
 
precache_model("models/BlueSkin/v_ak47.mdl") 
 
precache_model("models/BlueSkin/p_ak47.mdl") 
 
precache_model("models/BlueSkin/v_m4a1.mdl")
 
precache_model("models/BlueSkin/p_m4a1.mdl")
 
precache_model("models/BlueSkin/v_awp.mdl")
 
precache_model("models/BlueSkin/p_awp.mdl")
 
 
 
 
public display_knife(id) {
 
new menuBody[512]
 
add(menuBody, 511, "\rSkin Mod\w^n^n")
 
add(menuBody, 511, "1. Ak47 Blue \y")
 
add(menuBody, 511, "2. M4A1 Blue \y")
 
add(menuBody, 511, "3. AWP Blue \y")
 
add(menuBody, 511, "0. Exit^n")
 
 
 
new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<9 )
 
show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Skin Mod")
 
}
 
 
 
public knifemenu(id, key) {
 
switch(key) 
 
{
 
case 0: SetKnife(id , 4)
 
case 1: SetKnife(id , 2)
 
case 2: SetKnife(id , 3)
 
case 3: SetKnife(id , 1)
 
case 4: SetKnife(id , 0)
 
default: return PLUGIN_HANDLED
 
}
 
SaveData(id)
 
return PLUGIN_HANDLED
 
 
 
 
public SetKnife(id , Knife) {
 
knife_model[id] = Knife
 
 
 
new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) 
 
if ( Weapon != CSW_KNIFE )
 
return PLUGIN_HANDLED
 
 
 
new vModel[56],pModel[56]
 
 
 
switch(item)
 
{
 
case 0: {
 
format(vModel,55,"models/BlueSkin/v_ak47.mdl")
 
format(pModel,55,"models/BlueSkin/p_ak47.mdl")
 
}
 
case 1: {
 
format(vModel,55,"models/BlueSkin/v_m4a1.mdl")
 
format(pModel,55,"models/BlueSkin/p_m4a1.mdl")
 
}
 
case 2: {
 
format(vModel,55,"models/BlueSkin/v_bak.mdl")
 
format(pModel,55,"models/BlueSkin/p_bak.mdl")
 
}
 
case 3: {
 
format(vModel,55,"models/BlueSkin/v_pocket.mdl")
 
format(pModel,55,"models/BlueSkin/p_pocket.mdl")
 
}
 
 
 
 
 
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
 
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)
 
 
 
return PLUGIN_HANDLED;  
 
}
 
 
 
public CurWeapon(id){
 
SetKnife(id, knife_model[id])  
 
}
 
 
 
 
 
public kmodmsg() { 
 
 
 
client_print(0,print_chat,"[Cs-Dragon.pl] Chcesz dostac darmowego skina wpisz /free lub /freeskiny")
 
}  
 
 
 
public client_authorized(id){
 
LoadData(id)
 
}
 
 
 
SaveData(id)
 
 
 
 
new authid[32]
 
get_user_authid(id, authid, 31)
 
 
 
new vaultkey[64]
 
new vaultdata[64]
 
 
 
format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)
 
format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id])
 
set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
 
}
 
 
 
LoadData(id) 
 
 
new authid[32] 
 
get_user_authid(id,authid,31)
 
 
 
new vaultkey[64], vaultdata[64]
 
 
 
format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)
 
get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
 
knife_model[id] = str_to_num(vaultdata)
 
 
 
}

Użytkownik Szfagier edytował ten post 19.02.2017 03:09

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych